Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار قزوين گفت: بايد ميدان و بستر را براي استفاده از توان مديريتي بانوان فراهم کنيم و اين ازتاکيدات رئيس جمهور به وزراء و استانداران است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوين در مراسم تکريم و معارفه رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان که در سالن اجتماعات اين سازمان برگزار شد در سخناني بيان داشت: همه مديران اعم از شاغل يا بازنشسته،سرباز نظام جمهوري اسلامي هستند و مديريت همواره فراز و فرود دارد و روزي هست و روز ديگر نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از مهمترين خواسته هاي مهندس زرآبا ي نماينده مردم قزوين،البرز و آبيک در اولين جلسه شوراي اداري استان که با حضور بنده تشکيل شد ، استفاده از توان مديريتي زنان بود، خواسته اي که مورد توافق ديگر نمايندگان استان نيز هست.
استاندار قزوين گفت:حضور و نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي،دفاع مقدس ،عرصه هاي سياسي بويژه انتخابات بيانگر اين است که زنان توان تشخيص و انتخاب در جامعه دارند لذا بايد از توان و ظرفيت آنها در عرصه هاي مديريتي،اجتماعي و اقتصادي استفاده کرد.
زاهدي ادامه داد: اگر امروزه شناخت کاملي از زنان توانمند در جامعه وجود ندارد به خاطر آن است که زمينه و ميدان لازم براي حضور و فعاليت آنها در جامعه فراهم نشده است.
وي خاطرنشان کرد:درفرمايشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري تاکيدات زيادي درخصوص جايگاه ويژه زنان و تاکيد بر استفاده از توان و ظرفيت آنها در عرصه هاي مختلف سياسي و مديريتي وجود دارد.
استاندار قزوين گفت: پس از تشکيل و استقرار دولت دوازدهم طي نامه اي رئيس جمهور به وزراء و استانداران ابلاغ و تکليف کردند که از توان بانوان در عرصه هاي مديريتي استفاده شود.
وي با بيان اينکه"خانم خمسه از نيروهاي باسابقه،توانمند و با انگيزه ي بالاي سازمان هستند"خاطرنشان کرد: ملاک اصلي در انتخاب ايشان، توانمندي بود که مورد تاييد وزير جهاد کشاورزي و معاونين و مشاورين ايشان نيز قرار گرفت و بنده هم با اين انتخاب موافقت کردم و همه بايد سعي کنيم با همکاري و حمايت از مهندس خمسه شاهد موفقيت بيشتر جهاد کشاور ي استان در مقايسه با گذشته باشيم
زاهدي اظهار داشت:قزوين از قطب هاي کشاورزي کشور محسوب مي شود که با کمتر از يک درصد از خاک و مساحت آن بيش از 4/5 درصد از محصولات کشاورزي و غذايي کشور را تامين مي کندکه نشان از توانمندي و ظرفيت بالاي دشت قزوين دارد.
استاندار افزود: در کنار آن درحال حاضر با چالش و مشکل مهمي در اين بخش به نام بحران آب مواجه هستيم که براي ساماندهي و برون رفت از اين وضعيت چاره اي جز برنامه ريزي براي بهره وري آب نداريم.
وي عنوان کرد: براي تحقق اين هدف بايد به سمت اجراي طرح هاي نوين آبياري،توسعه کشت هاي گلخانه اي،تغيير الگوي کشت و حمايت از کشت رخي محصولات استراتژيک نداريم و اين جزو برنامه ها و سياست هاي وزارت جهاد کشاورزي نيز هست.
گفتني است در اين مراسم از تلاش هاي علي اکبر متقي فرد تقدير و فاطمه خمسه بعنوان رئيس جديد سازمان جهادکشاورزي استان قزوين معرفي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، خالقی پور در جمع بانوان صنعتگر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها زنان در فعالیت‌های اقتصادی گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید، مشارکت مردمی» نامگذاری شده است که فعالان اقتصادی در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه بانوان صنعتگران هم در تحقق شعار نقش سنگینی برعهده دارند اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همگان و بخش خصوصی بتوانیم در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی گام برداریم.

مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده تصریح کرد: برای پررنگ‎تر شدن فعالیت‌های زنان در صنعت و تولید اقداماتی در دست اقدام است.

خالقی پور اظهار داشت: برای منتخبین دیدار با رییس جمهوری در روز صنعت معدن امسال، بر اساس ۲ فاکتور انتخاب می‌شوند که یکی اینکه رئیس واحد تولیدی زن باشد و دیگر اینکه که بانوان شاغل در واحد تولیدی ۵۰ درصد آنها سرپرست خانوار باشند.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری