Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادخیابانی با تلاش زیادی این روزها در حال جمع آوری کمک برای حادثه دیدگان زلزله غرب ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت بیش از یک ماه از حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب هنوز هم هستند کسانی که فعالیت ویژه ای برای کمک به زلزله زدگان را انجام می دهند و بی شک یکی از آنها جواد خیابانی گزارشگر و مجری معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابانی امروز در متنی از مردم خواسته است برای ارسال کمک هایشان به مناطق زلزله زدگان با او همکاری کنند.

در این متن آمده است:

« سلام بر ایرانیان …. درود بر ملت ایران که همچنان عاشقانه ، یاد مردم کرمانشاه را در قلب خویش نگه داشته و با هدایایی ویژه ، نور امید را بر وجود هموطنانشان می تابانند …قرار دیگری می گذارم با همه ملت ایران …. سه شنبه ۲۸ آذر برای اهدای هدایای ویژه شب یلدا به یاد مردم کرمانشاه باشید تا بتوانیم برای دختران مهربان و عزیزی چون هانیه کوله باری از مهر و عشق فراهم کنیم ….»

خیابانی از مردم درخواست داشته که مردم کمک هایشان کهنه و متسعمل نباشد:

« آیا برای هدایای عید و جشن شادمانی که به خانه همسایه و اقواممان می رویم اجناس کهنه و مستعمل می بریم ؟ مردم کرمانشه غرور دارند و سرتاپای وجودشان از مهر است و عزت نفس …. آنچه برای فرزند خود میخرید را بخرید و برای بچه های کرمانشاهان هدیه بیاورید … همه چیز لازم دارند … آجیل شب یلدا … هندوانه … انار … یخچال نو …. تلویزیون نو …. اجاق گاز نو … لباسشویی نو … پلوپز نو … لباس نو … کفش نو … دستکش نو … شال های رنگی و گرم برای خانم ها … لباس های رنگی و گرم برای مردها … عروسک و اسباب بازی های نو برای بچه ها و لوازم ورزشی و رایانه و تبلت برای دختران و پسران خودمان …. و البته کمک های نقدی برای ساخت و تجهیز خانه ها …»

خیابانی و دوستانش روز سه شنبه ۲۸ آذر در تهران خیابان محمودیه ،خیابان مقدس اردبیلی ، روبروی مجموعه بزرگ پالادیوم و از ۸ صبح تا ۱۰ شب در انتظار دریافت این کمک ها هستند. خیابانی در این متن آورده است:

« کامیون و تریلر و اتوبوس VIP رایگان نیاز داریم برای حمل کالاها و حمل هنرمندان به منطقه …. شب یلدا در ورزشگاه سرپل ذهاب مراسم ویژه اربعین درگذشتگان حادثه زلزله را برگزار خواهیم کرد و مردم عزادار کرمانشاهان را از لباس سیاه به در می کنیم و شور دوباره زندگی را در این شهر به پا خواهیم کرد … صاحبان کالا و تولیدکنندگان محترم … این شماره تلگرام من است : ۰۹۱۹۴۰۵۶۳۵۸ . من اینستاگرام ندارم . برای هماهنگی برنامه پیام بدهید.یک نفر از همین مردم : جواد خیابانی»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟