Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@21:33:47 GMT

ابهام در تکمیل ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۴۱۰۳

ابهام در تکمیل ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان!

رکنا: مدیر مجموعه ورزشی آزادی می گوید که 250 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان نیاز است.

10 سال پیش کلنگ ساخت ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان در ورزشگاه آزادی Freedom زده شد؛ ولی این ورزشگاه علیرغم اینکه محمد علی آبادی رییس وقت سازمان تربیت بدنی در زمان کلنگ‌زنی با قطعیت اعلام کرده بود نهایتا ظرف دو سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، هنوز در مراحل ابتدایی ساخت باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی رئیس مجموعه ورزشی آزادی در این خصوص و برنامه های این مجموعه برای تکمیل ورزشگاه به خبرگزاری ایسنا گفته است: « معاون بانوان رییس جمهور و وزیر ورزش Sport و جوانان و دیگر مسئولان این وزارتخانه از این پروژه بازدید کرده‌اند. ما در تلاش هستیم اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه را دریافت کنیم. برای تکمیل ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان 250 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم. دو پیشنهاد در این باره وجود دارد؛ یکی اینکه این ورزشگاه به صورت استادیوم برای بانوان ساخته شود و دیگر اینکه از آن به عنوان یک مجموعه چند منظوره استفاده کنیم تا این سازه سنگین با رقمی پایین‌تر و با استفاده از مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری برسد. در حال انجام کارهای مقدماتی هستیم تا ان‌شاءالله آنجا را به طور اختصاصی در اختیار بانوان قرار دهیم
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای زمان تکمیل این پروژه می‌دهد یا خیر گفت: « نمی‌توانم قولی بدهم چرا که بررسی دقیق شرایط آنجا نیاز به یکی دو ماه کار کارشناسی دارد. ما سعی می‌کنیم با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی این پروژه را تکمیل کنیم. امیدوارم با نگاه ویژه‌ای که وزیر ورزش و دولت دارد بتوانیم طی یک فرآیند سه ساله استادیوم آزادی را مقاوم‌سازی کنیم چرا که شرایط ما خاص است و باید ورود مردم به ورزشگاه‌ها را تسهیل کنیم.»

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی

(تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر