Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:04:50 GMT

محمود محمدی ‌نسب دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۴۷۱۱

محمود محمدی ‌نسب دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر شد

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال ‌احمر در حکمی محمود محمدی‌ نسب را به سمت دبیرکل جمعیت هلال ‌احمر منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از جمعیت هلال ‌احمر، علی اصغر پیوندی در حکم انتصاب محمود محمدی ‌نسب به عنوان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر آورده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، در اجرای بند یک از ماده 9 قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به‌عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگر این حکم آمده است: خدمت در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر بشردوستی ملت ایران و اساسی‌ترین خدمات داوطلبانه در کشور افتخاری بزرگ و مسئولیتی خطیر است.
همچنین در این حکم اضافه شده است: بر این اساس انتظار دارم در چارچوب موازین قانونی و شرعی و سیاست‌ها و اسناد بالادستی به ویژه برنامۀ 5 سالۀ جمعیت هلال احمر، با رعایت مشی اعتدال و مشارکت‌جویی و تحول‌خواهی و نیز با تکیه بر نیرو و نشاط جوانی، نسبت به تقویت انسجام درون‌سازمانی و تعاملات برون‌سازمانی برای تحقق اهداف متعالی و انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر و حرکت پرشتاب در مسیر کمک به محرومان و رسیدن به جایگاه مطلوب در زمینة کرامت انسانی در سطح ملی اهتمام نمایید.
پیوندی در بخش دیگر این پیام تاکید کرده است :در این مسیر بر تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی و بسترسازی برای جلب مشارکت بیش از پیش هم‌میهنان، بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به ویژه نشاط و ابتکار و پشتکار جوانان، و نیز رویکرد علمی در سیاست‌گذاری و مدیریت و ارزیابی عملکرد برای شناسایی و رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی خدمات مطلوب برای آینده تأکید می‌نمایم.
پیش از این محمدی ‌نسب در سمت حوزه ریاست جمعیت هلال‌ احمر و مصطفی محمدیون هم در سمت دبیر کلی جمعیت هلال حضور داشتند.
اجتمام**3377**1569
خبرنگار: سمانه زین العابدین ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر