Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوندس لیگا در سال 2017 برای بروسین‌ها، با پیروزی به پایان رسید.

طرفداری- بروسیا دورتموند در دیدار هفته هفدهم بوندس‌لیگا موفق شد تا بازی 0-1 باخته را در دقیقه 88 و گل کریستین پولیشیچ با پیروزی 2-1 عوض کند تا پیتر اشتوگر از هر دو بازی خود به عنوان سرمربی دورتموند سه امتیاز را کسب کرده باشد.

نکات آماری دیدار تیم‌های بروسیا دورتموند و هوفنهایم را مرور کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروسیا دورتموند فصل گذشته با انجام 17 بازی، 30 امتیاز را اندوخته بود (با 37 گل زده و 20 گل خورده). زرد و مشکی‌ها اکنون 28 امتیاز دارند (با 39 گل زده و 24 گل خورده).

با 39 گل زده در 17 بازی، بروسیا دورتموند بهترین خط حمله نیم فصل اول بوندس لیگا را دارد. بایرن مونیخ با 37 گل زده دومین خط حمله برتر بوندس لیگا است.

پیر امریک اوبامیانگ سیزدهمین گلش در این فصل رقابت‌های بوندس‌لیگا را به ثمر رساند. همچنین او چهار پاس گل در پانزده بازی لیگ که در فصل جاری به میدان رفته، ارسال کرده است. با مجموع داشتن تاثیر مستقیم روی 17 گل، او بهترین آمار را در لیگ دارد. 11 گل از 13 گل اوبامیانگ در بازی‌های خانگی به ثمر رسیده است.

اوبامیانگ برای آخرین بار در هفته سی و دوم فصل گذشته مقابل هوفنهایم ضربه پنالتی‌اش را از دست داد. در بازی شب گذشته (شنبه) دو تیم اوبامیانگ ضربه پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد.

بروسیا دورتموند در 9 دیدار اخیرش مقابل هوفنهایم شکست نخورده است (پنج پیروزی و چهار تساوی).

پس از عدم موفقیت در گلزنی طی 10 بازی، سرانجام بازیکن سال فوتبال آمریکا موفق شد گلزنی کند. گل کریستین پولیشیچ، اولین گلش در بازی‌های خانگی این فصل بود.

برای اولین بار در فصل جاری، بروسیا دورتموند توانست بازی باخته را برگرداند و پیروز شود. همچنین دیدار هفته چهاردهم بوندس لیگا مقابل بایر لورکوزن، اولین بازی‌ای بود که دورتموند پس از عقب افتادن از حریف، در پایان شکست نخورد.

تعداد تکل‌های بازیکنان دورتموند با آمدن اشتوگر افزایش پیدا کرده است. اما هیچکدام از تکل‌ها کارت زردی برای بروسین‌ها به همراه نداشته است.

پیتر اشتوگر هیچ تغییری در ترکیب اولیه‌اش نسبت به بازی با ماینتس ایجاد نکرده بود.

بروسیا دورتموند در فصل جاری میانگین 62% مالکیت توپ داشت. این درحالیست که در دیدار مقابل هوفنهایم میزبان تنها 41% توپ را در اختیار داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)

تیم‌های لایپزیش و دورتموند در دیداری حساس از هفته سی‌ویکم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پرگل ساکسون‌ها خاتمه یافت.

دانلود (47.4MB)

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله