Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در استان نمازجمعه در 18 شهر برگزار می شود اظهار کرد: اکنون در حالی آماده گرفتن جشن برای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می باشیم که بخش عمده این پیروزی را مدیون بصیرت بخشی پایگاه نماز جمعه در کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله میرعمادی ادامه داد: شرط اصلی خدمت کردن به مردم در استان در کنار هم بودن و تعامل است چرا که تفرقه و اختلاف باعث ناامیدی می شود.
وی با اشاره به اینکه در لرستان مسایل و مشکلات فرهنگی زیادی وجود دارد افزود: کم توجهی برخی مسئولان به مسایل فرهنگی، آسیب های فرهنگی و برخی ها به بهانه شادی به دنبال قبح شکنی بوده و با احساسات مذهبی مردم بازی می کنند.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی بود گفت: استکبار جهانی همواره مخالف این پیروزی است و نفوذ جمهوری اسلامی در صداقت، مردم داری، ایستادگی در برابر ظلم می باشد.
وی تصریح کرد: اقدام اخیر ترامپ مبنی بر اعلام کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است.

**نقش ائمه جمعه در توسعه لرستان موثر است
استاندار لرستان نیز در این همایش بیان کرد: نقش ائمه جمعه و کمک آنها به توسعه در استان موثر بوده و همه در یک نظام و یک سیستم در حال خدمت هستیم.
سید موسی خادمی اضافه کرد: متولی بخشی از بحث های فرهنگی در کشور دولت بوده و بخش دیگر آن خارج از دولت است.
وی گفت: تعامل تمامی ارگان ها در نظام جمهوری اسلامی جزو حقوق مردم می باشد.
یه گزارش ایرنا همایش فصلی ائمه جمعه به منظور برطرف نمودن دغدغه های مقام معظم رهبری و برطرف کردن مشکلات مردم برگزار می شود.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند