Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جلسه هماهنگی رونمایی از کتاب «دین»، مجموعه خاطرات بچه های مسجد جزایری اهواز، با حضور رئیس حوزه هنری خوزستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان، بر اهمیت این مراسم تاکید کرد و گفت: مسجد جزایری یکی از اصلی ترین مساجد استان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی بود و بسیاری از نخبه های انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای شاخص از این مسجد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: این مراسم به همت حوزه هنری خوزستان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ولیعصر (عج) استان برگزار می شود و برنامه های مختلفی همچون سخنرانی آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، مداحی، اجرای نمایش تک نفره، خاطره گویی، پخش کلیپ و ... تدارک دیده شده است.

 

طباطبایی، با بیان اینکه این مراسم 15 دی همزمان با سالگرد شهدای هویزه و با حضور علما و روحانیون استان و خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جزایری اهواز برگزار می شود، تصریح کرد: این کتاب اولین کتاب مربوط به مسجد جزایری اهواز بوده و از این رو از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه برای رونمایی از کتاب «دین» تهمیدات لازم انجام شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای شایسته این برنامه به ساحت مقدس شهدا ادای دین داشته باشیم، افزود: این مراسم یک رونمایی ساده از کتاب نیست بلکه می خواهیم با این برنامه، شان انقلابی، اعتقادی و فرهنگی حوزه مسجد جزایری دیده شود.

 

در ادامه این نشست قهفرخی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز، در جهت همکاری و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم  اعلام آمادگی کرد و اذعان داشت: بنیاد شهید وامور ایثارگران، با دعوت از خانواده معظم شهدا و فضا سازی محل اجرای برنامه و ارسال پیامک اطلاع رسانی برای شرکت در این برنامه در کنار حوزه هنری قرار دارد.

 

لازم به ذکر است، کتاب «دین» (خاطرات بچه های مسجد جزایری اهواز) با موضوع دفاع مقدس و به اهتمام علیرضا مسرتی در 575 صفحه نوشته شده و انتشارات سوره مهر آن را به چاپ رسانده است.

 

«دین» روایتی مستند از رشادت های انقلابی و مجاهدت های رزمندگان مسجد جزایری اهواز دردوران دفاع مقدس است که نویسنده با استفاده از اسناد، مصاحبه های گوناگون با شخصیت های فعال و موثر در مسجد و رجوع به خاطرات شخصی خود گردآوری کرده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.

براساس این خبر در غرفه کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان بیش از ۱۰ مربی برتر کانون از سراسر کشور حضور دارند و به کودکان و خانواده‌ها در انتخاب کتاب مشاوره می‌دهند.

کانون زبان ایران نیز با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر است و مشاوره، تعیین سطح رایگان و تخفیف ویژه کانون زبان ایران در غرفه‌های کانون صورت می‌گیرد.

همچنین مراسم جشن امضا با حضور نویسندگان آثار، اجرای کتاب تئاتر، برگزاری کارگاه‌های مادران، رونمایی از باشگاه صدهزار تایی‌های کانون، رونمایی از نشان باشگاه مخاطبان کانون، اختصاص تخفیف ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و اختصاص تخفیف ویژه برای مراکز کانون استان تهران از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

علاوه براین در غرفه کانون سه مراسم رونمایی برای تولیدات جدید کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد که رونمایی از کتاب‌های گروه سنی صفر (کتاب‌های مناسب برای گروه سنی زیر ۴ سال) از جمله این برنامه‌هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی «شعر شعله‌ور» با حضور حداد عادل
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»