Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@02:31:28 GMT

۵ کشته بر اثر مسمومیت با گاز در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۷۸۵۳

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر گفت: شامگاه شنبه 25 آذر سه شهروند شیرازی به دلیل انتشار گاز منوکسید کربن، مسموم شده و جان باختند.به گزارش بلاغ، فرمانده انتظامی شیراز گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شب گذشته جان 3 نفر و امروز جان 2 نفر را در شیراز گرفت.

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر گفت: شامگاه شنبه 25 آذر سه شهروند شیرازی به دلیل انتشار گاز منوکسید کربن، مسموم شده و جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌ها و براساس آنچه در گزارش پزشک قانونی آمده، مشخص شد که انتشار گاز منوکسید کربن به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب و رعایت نکردن مسائل ایمنی به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا، مردم باید در استفاده از وسائل گاز سوز، نکات ایمنی را رعایت کنند .

به گزارش ایسنا، صبح امروز یکشنبه 26 آذر نیز 2 خواهر 10 و 12 ساله براثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در یکی از محله‌های شیراز، جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز