Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@11:35:04 GMT

شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۰۰۲۱

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا دهقانی زاده، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بافق 26 آذرماه در همایش همسران شاهد و ایثارگر این شهرستان با تجلیل از رشادتهای شهدا در جبهه نبرد حق علیه باطل اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و به ایران و ایرانی در جهان عزت و عظمت بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقانی زاده تاکید کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و خانواده را شاکریم که توفیق خدمت به این عزیزان را روزی ما قرار داد.
حجت الاسلام بلبلی نیا، استاد حوزه نیز در سخنانی به لزوم احترام متقابل همسران اشاره کرد و افزود: رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) دقت فراوانی در این خصوص داشتند و الگوی عملی ما در رعایت حقوق زن از سوی شوهر هستند.
وی تاکید کرد: اگر زن و شوهر به حقوق طرف مقابل احترام نگذارند، زندگی معنای واقعی خود را از دست می دهد و شاهد فروپاشی نهاد مقدس خانواده در این شرایط خواهیم بود.
بلبلی نیا در بخش پایانی سخنان خود وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان را از ایده های پیامبر(ص) دانست که دشمنان اسلام از جمله کشورهای غربی و آمریکا با ایجاد و راه اندازی جنگ نرم علیه کشورهای مسلمان جهان در صددند تا منافع غرب و اسرائیل را حفظ کنند.

منبع: بنیاد شهید یزد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. همچنین وی در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6095667

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده