Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بافت با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از بافت حجت الاسلام علی مهدی زاده امام جمعه بافت در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی بافت ابراز کرد: «از استاندار کرمان می خواهیم تا نمونه طرح های اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج را در بافت اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اوضاع بیکاری و نبود اشتغال با وجود قشر بالای تحصیل کرده جوان زیاد است. باید تمام جاهایی که مشکل دارند همچون قلعه گنج در بحث اقتصادی قوی شوند.»

وی ادامه داد: «شنیده شده عده ای برنامه ریزی کرده اند تا بافت را به عنوان پایلوت راه اندازی کمپین حضور خانم ها در ورزشگاه ها در استان کرمان معرفی کنند؛ اولا در شهرستان بافت ورزشگاهی وجود ندارد. یک زمین چمن تربیت بدنی است که سال های طولانی بخاطر چمن نامناسب بی استفاده است و چندین سالن ورزشی سر بسته هم که مخصوص خانم ها و آقایان است، این عده برنامه ریز در خصوص مردم ولایی و شریف شهرستان بافت و جوانان انقلابی آن چه فکر کرده اند؟ فرزندان بافتی را چه دیده اند؟»

امام جمعه بافت افزود: «معترضیم به دیدگاه عده خاصی که مردم بافت را می خواهند بازیچه قرار دهند، هیچ کدام از مسئولان ما بی تفاوت نیستند، باید مردم و مسئولان خواستار ورزشگاه برای شهرستان باشند.»

سرهنگ اکبر کردی فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه بافت و دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیز خاطرنشان کرد: «در سوره آل عمران آیه ۱۰ خداوند نسبت به امربه معروف و نهی از دستور داده است؛ در واقع خداوند اولین آمر به معروف و ناهی از منکر است که مردم را به عمل صالح و رستگاری دعوت کرده و از بدیها بازداشته است.»

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت هم به اقدامات فرهنگی انجام شده در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: «از ابتدای سال تحصیلی جاری 4 کارگاه فرهنگی در خوابگاه دانشجویان برگزار شده ویژه برنامه های فرهنگی نیز بطور هفتگی در جریان است.»

دکتر محسن محسنی خاطرنشان کرد: «تبیین باورهای دینی اولویت حوزه فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی و واحد بافت نیز به تبعیت از آن نهادینه کردن مسائل فرهنگی در تمام امور دانشگاه را سرلوحه کار خود قرار داه است»

معاون فرهنگی واحد بافت با برشمردن اقدامات فرهنگی یکسال اخیر واحد بافت خاطرنشان کرد: «اکنون باید شرایطی فراهم آید که دانشگاه ها بتوانند با توام کردن فرهنگ اسلامی با فعالیت های علمی و پژوهشی به روند توسعه و شکوفایی جامعه، سرعت و شتاب بخشند.»

وی به اقدامات انجام شده در حوزه رفاهی دانشجویان در یک سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت: «در بحث رفاه دانشجویان تمام توان خود را بکار بسته ایم تا محیطی مناسب و در خور شان یک دانشجوی اسلامی داشته باشیم و اکنون با بررسیهای انجام شده مشخص شده که در وضعیت مطلوبی هستیم و برای بهبود مسائل رفاهی دانشجویان تلاش می کنیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور