Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایسنا نوشت :رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بازسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز امسال در طرح بهین‌یاب در نظر گرفته شده که در چهارمحال و بختیاری بانک‌های عامل موظف به پرداخت 83 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نعیم امامی  در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی سال جاری 108 میلیارد تومان از طریق بانک‌ها به 444 طرح تولیدی تسهیلات به صورت مستقیم اعطا شد.
وی افزود: بازسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز امسال در طرح بهین‌یاب در نظر گرفته شده که در چهارمحال و بختیاری بانک‌های عامل موظف به پرداخت 83 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی هستند.
امامی در ادامه افزود: همچنین طی سال گذشته 420 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های تولیدی اعطا شد که همه نظارت شده و در سامانه بهین‌یاب ثبت شده هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تعطیلی شش کارخانه عمده تولیدی استان طی سال‌های 88 تا 92، تصریح کرد: خوشبختانه از این تعداد سه کارخانه به چرخه تولید بازگشتند و امید است سه کارخانه باقی‌مانده نیز به زودی به چرخه تولید بازگردند.
وی با اشاره به مصوبات طرح رونق خاطرنشان کرد: مصوبات بخش صنعت طرح رونق تولید به 18 طرح و 17 واحد تولیدی با مبلغ بیش از 54 میلیارد تومان و مصوبات بخش کشاورزی این طرح نیز به 47 طرح تولیدی به مبلغ 15 میلیارد تومان بوده است.
گفتنی است ، در ستاد تسهیل و رفع موانع امروز مشکلات مربوط به پنج واحد تولیدی از جمله شرکت لبنیات فلات کوهرنگ، کارخانه ساخت پنجره یو پی وی سی، شرکت سیباسان سبز دشت، شرکت کامپوزیت پویا و کارخانه تولید تیر بتونی که مربوط به بانک‌های عامل، تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی بود، بررسی شد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود