Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@18:09:46 GMT

دوئل مسلحانه داماد و برادر زن در محله چیتگر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۲۰۲۶

حوادث رکنا: درگیری مسلحانه داماد و برادر زن در غرب تهران با دستگیری مرد مسلح پایان یافت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 14:20 عصر دیروز اهالی خیابان آسمان در محله چیتگر با شنیدن صدای شلیک اسلحه سراسیمه به خیابان آمدند. اهالی پس از حضور در خیابان با دو مرد خشمگین که با یکدیگر درگیر شده بودند، روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد جوان در حالی که اسلحه ای به دست داشت فریاد می کشید و اعضای یک خانواده را تهدید به قتل Murder می کرد.

با اعلام موضوع به پلیس، بلافاصله گشت کلانتری 181 عوارضی به محل حادثه Incident اعزام شد. بررسی های اولیه نشان داد درگیری خانوادگی بوده و داماد این خانواده با اسلحه خانواده همسرش را تهدید و به سمت آن ها شلیک کرده است.

در ادامه با دستگیری مرد مسلح، برادر زن او به عنوان شاکی به ماموران گفت: دامادمان سهراب زندگی خواهرم را سیاه کرده است و با ما اختلافات مالی دارد. او دقایقی قبل به در خانه آمد و پس از این که در را برایش بازکردیم، در راه پله ها درگیر شدیم. سهراب با تفنگ خود گلوله ای را شلیک کرد اما به دیوار خورد و خوشبختانه از مرگ فرار Escape کردم.

با اظهارات برادر زن متهم، از مرد جوان یک اسلحه تک لول نخجیر با 15 فشنگ کشف شد.

سرهنگ سید مراد پیروندی رئیس کلانتری 181 عوارضی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.   این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.   درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.   در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.   در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم