Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- سرپرست تیم هندبال بانوان قم گفت: تیم هندبال هدف پویان قم که سال گذشته در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور داشت، در سال جاری به دلیل نبود حامی مالی با نام جدید «سوهان خودکار» در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت می کند.

منصوره بیطرفان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ دسته یک از هفته جاری آغاز می شود و تیم قم امروز در مشهد مقدس با تیم ذوالفقار نکاء و روز سه شنبه نیز با تیم هیات هندبال البرز مسابقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رقابت های هندبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور در قالب یک گروه 4 تیمی و سه گروه سه تیمی برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم، راهی مرحله یک چهارم نهایی می شوند و در نتیجه، تیم قهرمان به لیگ برتر صعود می کند.
بیطرفان گفت: تیم هندبال قم سال قبل در لیگ برتر حضور داشت ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی ناچار شد امسال در لیگ دسته یک شرکت کند.
وی ادامه داد: این که تیم ما به خاطر مشکل مالی در لیگ دسته یک حضور پیدا کرده است دلیلی نخواهد شد که ما برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش نکنیم، اگر امسال باز به لیگ برتر صعود کنیم ولی مشکلات مالی همچنان باقی باشد ناچاریم بار دیگر به لیگ دسته یک بازگردیم.
بیطرفان با اشاره به جدایی 2 بازیکن ملی پوش این تیم گفت: بازیکنان فعلی تیم هندبال قم سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارند و به خوبی خلاء آن 2 بازیکن را پر خواهند کرد.
تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم به دلیل مشکلات مالی در سال جاری به صورت رسمی از مسابقات لیگ برتر انصراف داد.
زهرا احمدی نیا سرمربی وقت این تیم چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: تیم هندبال هدف پویان قم برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور به یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد تا بتواند بازی های لیگ را به راحتی برگزار کند.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم که قرار بود مهرماه سال جاری به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا در ازبکستان حضور پیدا کند به دلیل مشکلات مالی، انصراف داد.
مسئولان باشگاه اعلام کردند: تلاش و رایزنی های مختلف برای تامین اعتبارات مورد نیاز این تیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا به جایی نرسید.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم در حالی که سال گذشته نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد ولی موفق به کسب رتبه چهارم در لیگ برتر ایران شد.
الناز قاسمی و فاطمه خلیلی، 2 بازیکن ملی پوش تیم هندبال بانوان هدف پویان قم نیز به خاطر بلاتکلیفی تیم، به تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر باشگاه های کشور پیوستند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان