Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@20:09:29 GMT

هدایتی چقدر از فدراسیون فوتبال طلب دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۷۱۵

صراط: در فوتبال ایران افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی به حسین هدایتی بدهی مالی دارند. در هفته‌های اخیر، ماجرای کمک‌های این فرد متمول به باشگاه پرسپولیس سروصدای زیادی در رسانه‌ها به وجود آورد.
 
به گزارش روزنامه شهروند در شرایط کنونی ابهاماتی درباره رقم دقیق واریزی‌های هدایتی به باشگاه پرسپولیس و سرنوشت پول‌هایی که او در اختیار مدیران باشگاه قرار داده بود، وجود دارد که مصاحبه‌های این شخص و علی‌اکبر طاهری و محمد ترکاشوند هم به بزرگترشدن دایره ابهامات کمک زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی بررسی اسناد مالی فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که حسین هدایتی از فدراسیون فوتبال هم طلب قابل ‌توجهی دارد. او که چند ‌سال قبل با درخواست کمک فدراسیون برای گرفتن وام بلاعوض جواب مثبت داد،‌ مبلغ قابل ‌توجهی را به مدیریت فدراسیون کمک نقدی می‌‌کند.
 
البته مدیران فدراسیون فوتبال تا‌ سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٥ مبلغ ٣٠٠‌میلیون تومان و تا ‌سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦، ٢٠٠‌میلیون تومان دیگر به این فرد که خودش را بارها و بارها هوادار فوتبال معرفی کرده است، پرداخت کرده‌اند. در شرایط کنونی، هنوز درباره رقم دقیق کمک هدایتی به فدراسیون فوتبال اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود که او هنوز چیزی حدود ٦٥٠‌میلیون تومان از فدراسیون فوتبال طلب دارد که پرداخت نشده است. فدراسیون هم البته در این مدت درباره جزییات این همکاری مالی با هدایتی و نحوه تسویه‌حساب با او شفاف‌سازی لازم را در رسانه‌ها نداشته است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال