Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان این که  در  دولت تدبیر و امید ورزش کشورمان به رشد و توسعه خوبی رسیده، اظهار کرد: بسیاری از ورزش‌ها در گذشته مورد توجه نبودند اما در حال حاضر با تدبیر خوبی که در حوزه ورزش شکل گرفته است، رشته‌های مختلف به جایگاه خوبی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی با اشاره به این که پیش از این کسی به این تصور نرسیده بود که ورزشی‌هایی همانند گلف بتوانند در سطح جامعه  به این شکل گشترش یابند، افزود: بودجه ‌های ورزشی در همه حوزه‌ ها شفاف سازی شده و فدراسیون‌ها با نظارت دقیق وزارت ورزش و جوانان توانستند با شفاف سازی در بخش بودجه سازمان‌دهی مناسبی داشته باشند. البته در رشته گلف سه سال بودجه فدراسیون در دوره وزارت قبلی ثابت بود اما در دوره وزارت دکتر سلطانی فر افزایش 15 درصدی صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر پیشرفت گلف در استان ها گفت: در حال حاضر 25 هیات استانی گلف را در سراسر کشور فعال داریم.نخستین مسابقات بین‌المللی گلف در ایران در سال جاری برگزار شد که اتفاق خوبی در حوزه این ورزش بود. همچنین در رشته های مینی گلف و وودبال هم به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم و مسابقات بین‌المللی وودبال سال آینده به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت