Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سراج الحق» امیر جماعت اسلامی پاکستان ضمن انتقاد از عملکرد ائتلاف سعودی اعلام کرد: حل مسئله قدس باید اولین ماموریت ائتلاف سعودی باشد.

به‌گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «سراج الحق» سران کشورهای اسلامی را مخاطب قرار داده واز آنها خواست برای حل مشکل «فلسطین و کشمیر» اقدامی جدی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر جماعت اسلامی با انتقاد از وضعیت نا‌معلوم ائتلاف آل سعود تصریح کرد: حل مشکل قدس باید اولین ماموریت آنها باشد.

وی که در اجتماع طرفداران خود و در مخالفت با تصمیم ترامپ مبنی بر مخالفت سفارت آمریکا با قدس اشغالی سخن می‌گفت، افزود: آمریکا باید تصمیمش را پس بگیرد، در غیر این صورت، کشورهای اسلامی دست به دست هم داده و سفیران آمریکا را از کشور خود اخراج خواهند کرد.

این سناتور پاکستانی بیان کرد: ما به تمام مسلمانان جهان اعلام می‌کنیم که ریشه مشکل فلسطین و کشمیر یکی است و تا زمانی که مسائل این دو ملت حل نشود ما از پا نخواهیم نشست.

سراج الحق تاکید کرد: ائتلاف سعودی در بدو تاسیس مدعی شده بود که هدفی جز مبارزه با تروریسم و دفاع از کیان امت اسلامی ندارد ولی در مهم‌ترین مسائل عالم اسلام سکوت اختیار می‌کند .

این چهره مذهبی اهل تسنن پاکستان گفت: توطئه‌های فراوانی صورت می‌گیرد تا بین مسلمانان اتحاد به وجود نیاید، حکام کشورهای اسلامی باید هوشیار بوده و به دام دشمن نیفتند.

وی مدعی به وجود آمدن یک انقلاب اسلامی در پاکستان شد و افزود در سال 2018 مردم پاکستان شاهد این انقلاب بزرگ خواهند بود.

مسئله فلسطین و کشمیر دو موضوعی است که تهران و اسلام آباد کاملا با یکدیگر متحد هستند و سال‌هاست برای احقاق حقوق مسلمانان این دو خطه تلاش می‌کنند.

پس از آنکه ترامپ تصمیم گرفت تا سفارت آمریکا را به قدس اشغالی منتقل کند احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان واکنش‌های تندی گرفته و خواستار لغو این تصمیم کاخ سفید شدند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه