Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مشتریان مجبور شده‌اند توقع خودشان را از حمل‌ونقل ما پایین بیاورند و این بزرگترین مشکل ماست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، روزبه مختاری با اشاره به روز ملی حمل‌ونقل تاکید کرد: امروز وقتی از حمل‌ونقل حرف می‌زنیم بلافاصله لجستیک به آن می‌چسبد و وقتی به اینجا می‌رسیم می‌بینیم که چقدر از دنیا عقب هستیم و با دنیا فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فاصله به معنای آن است که حمل‌ونقل ما در تمام شقوق زمانبر است.

او افزود: عدم ارتباط شقوق مختلف لجستیک از ضعف‌های بزرگ ماست. چرا که باعث می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات یکپارچه‌ای نداشته باشیم. بر این اساس می‌توان گفت وضعیت حمل‌ونقل ما خوب نیست.

مختاری گفت: اگر به سطح رضایتمندی مشتیریان نیز نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بر اساس آنچه گفته شد، مشتیران مجبور شده‌اند توقع خودشان را از حمل‌ونقل ما پایین بیاورند و این بزرگترین مشکل ماست.

عضو انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته درباره راهکار برون‌رفت از این وضعیت نیز تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت از این وضعیت یکپارچه کردن تمام عوامل تاثیرگذار در حمل‌ونقل است. عوامل بیرونی زیادی در این امر دخیل هستند.

او افزود: این عوامل در تمام شقوق بر فرایند حمل‌ونقل تاثیرگذارند آن هم بدون اینکه زیرمجموعه حمل‌ونقل باشند. باید این را بپذیریم که برخی از دست‌اندرکاران حمل‌ونقل به تنهایی نمی‌توانند پیشنهادی ارائه کنند ک شرایط را تغییر دهد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم

بلیچر ریپورت با انتشار انیمیشنی به وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در امر گلزنی پرداخته است.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم