Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سفیر صبح پارسیان گفت: بر مبنای استفاده از توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی خود و بر اساس نیازها و فرصت‌های موجود در عرصه فرهنگی و هنری کشور، بر این باوریم که ظرفیت‌های متفاوت خدمت و فعالیت در این عرصه با بهره‌گیری از دانشمندان، اساتید، نخبگان، دلسوزان و اثرگذاران عرصه فرهنگی شایسته شکوفاشدن و بهره‌برداری است و ما این ظرفیت‌ها در تولیدات داخلی برجسته می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نوایی درباره سرفصل‌های فعالیت‌های موسسه سفیر صبح پارسیان به خبرنگار بازار ایسنا، گفت: این موسسه به همراه کانون تبلیغاتی زیرمجموعه خود، دارای شخصیت مستقل، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است و در راستای مجوزهای صادر شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر فعالیت می‌کند: تأسیس و تجهیز مراکز چاپ و نشر، مشاوره و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی و روابط عمومی، تاسیس مرکز تهیه و تکثیر آثار صوتی و شنیداری، مشارکت در برگزاری همایش و سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه و جشنواره‌های فرهنگی هنری، تهیه فیلم‌های تلویزیونی، ویدئویی، انیمیشن و رایانه‌ای بلند و کوتاه اعم از داستانی، مستند، آموزشی، صنعتی و تاریخی متناسب با اهداف مؤسسه و مطابق با ضوابط مربوطه، طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی فرهنگی و هنری در حوزه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، فیلمبرداری، عکاسی و برگزاری نشست‌های فرهنگی، ادبی، شعر و شاعران.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این موسسه، گسترش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی در سطح جامعه است. ما بر این باوریم که تلاش برای اعتلای فرهنگ ایران زمین با استفاده از امکانات موجود و اجرای تصمیمات و برنامه‌های فرهنگی با بهترین کیفیت، قطعا موجب جلوگیری از نفوذ هر چه بیشتر فرهنگ غرب و توسعه و گسترش فرهنگ ناب ایرانیاسلامی خواهد شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سفیر صبح پارسیان گفت: یکی از خدمات ما به شرکت‌ها و انجمن‌ها، ارائه خدمات مشاوره و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی و روابط عمومی است که در این راستا اقدامات زیر انجام شده است:  اطلاع‌رسانی و تبلیغات هفدهمین کنگره سراسری اندودنتیست‌ها، هفدهمین کنگره پریودنتولوژی، پنجاه و پنجمین، پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین  کنگره سراسری انجمن دندانپزشکی ایران در سالهای 94، 95 و 96 در برج میلاد و مرکز همایش‌های ریاست جمهوری که اخیرا کار اطلاع رسانی کنگره پنجاه و هشتم نیز بر عهده این موسسه گذاشته شده است. در این راستا تمام انجمن‌ها و شرکت‌ها و تولید کنندگان ایرانی می‌توانند از خدمات تبلیغات و روابط عمومی ما که با همکاری نیروهای برجسته در این زمینه انجام می‌شود، استفاده کنند.

وی افزود: اقدام دیگری که برای حمایت از تولیدات ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی در دستر کار ما قرار گرفته است، مشاوره و اجرای انحصاری تبلیغات کالاها و خدمات ایرانی در عراق  است که نتایج خوبی هم به دنبال داشته است.

در این خصوص خدمات تبلیغاتی برای تولیدکنندگان ایرانی را با در نظر گرفتن تخفیف ویژه و با حداقل قیمت انجام می‌دهیم تا به وظیفه خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کمک کنیم.

مدیرعامل موسسه سفیر صبح پارسیان گفت: به منظور حمایت از هنرمندان جوان، یکی از اقدامات این موسسه ارائه خدمات مشاوره رایگان و انجام مراحل دریافت مجوز برای آثار صوتی و شنیداری است و به تازگی کار تکثیر و توزیع آلوم موسیقی خداحافظ کار هنرمند جوان کشورمان آقای محمدرضا رضایی انجام شد که رضایت مخاطبان را در پی داشت.

وی همچنین با اشاره به مشارکت در برگزاری همایش و سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه و جشنواره‌های فرهنگی هنری، گفت: شناساندن فرهنگ و رسوم مردم شهرهای مختلف ایران به سایر هموطنان به منظور توسعه گردشگری داخلی از دیگر ماموریت های ماست که در این زمینه  جشنواره آداب و رسوم محلی مردم بافق با همکاری فرمانداری و شورای شهر بافق برگزار شد و در پی آنیم که اقدامات مشابهی را در سایر شهرها انجام دهیم.

نوایی ادامه داد: به منظور ماندگار کردن زحمات مفاخر علمی، دینی، فرهنگی و هنری کشور و حمایت از هنرمندان جوان، اقدامات خوبی انجام شده است که در قالب تهیه فیلم‌های تلویزیونی، ویدئویی، انیمیشن و رایانه‌ای بلند و کوتاه اعم از داستانی، مستند، آموزشی، صنعتی و تاریخی متناسب با اهداف مؤسسه و مطابق با ضوابط مربوطه انجام می‌شود. بر این اساس فیلم مستند "سید سلیمان" بر اساس زندگینامه حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق به مدت 80 دقیقه در سال 95 تهیه شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سفیر صبح پارسیان افزود: طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی فرهنگی و هنری  در حوزه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، فیلمبرداری، عکاسی از دیگر خدماتی است که توسط این موسسه ارائه می شود تا ضمن اعتلای سطح دانش  و سواد رسانه ای خبرنگاران محلی و روابط عمومی‌های سازمان‌ها، بتوان از این ظرفیت برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

وی حمایت از نویسندگان و هنرمندان را از دیگر ماموریت‌های این موسسه برشمرد و گفت: در این زمینه اقداماتی همچون مراسم رونمایی از کتاب مفهوم فردیت در اسلام ایرانی، برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی مهسا دوستی ، برگزاری نمایشگاه آثار صنایع‌دستی ویترای و برگزاری نمایشگاه آثار صنایع‌دستی و جواهرات شهرزاد علیاری در کافه گالری دیالوگ و تماشاخانه ارغنون برگزار شد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

نوایی گفت: هدف ما ارائه خدمات متفاوت با کمترین هزینه است تا با تکیه بر توان متخصصان جوان، بتوانیم ظرفیت‌های اقتصادی، هنری، فرهنگی، گردشگری خود را بیش از پیش معرفی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود