Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@02:21:44 GMT

ژاکت هوشمند گوگل هم رسید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۹۶۴

گوگل با همکاری شرکت بزرگ تولید پوشاک Levie’s، یک ژاکت کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است که قابلیت‌های جدید و جذابی داراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وب سایت businessinsider، این نخستین باری نیست که خبری از گجت‌های پوشیدنی می‌شنویم اما گوگل این بار با معرفی و تولید این ژاکت هوشمند جدید قصد دارد به همگان ثابت کند که در عرصه طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی حرف اول و آخر را در جهان می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ژاکت هوشمند به کاربران و مصرف کنندگان خود این امکان را می دهد که بعنوان مثال، هنگام دوچرخه سواری یا پیاده روی، در صورتی که نمی خواهند گوشی همراه هوشمند خود را با خود حمل کنند، آن را در کیف یا ماشین خود بگذارند اما همچنان کارهای اصلی و اساسی خود را با استفاده از ژاکت هوشمندی که به همراه خود دارند، انجام دهند. به عنوان مثال، کاربران قادر خواهند بود موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و یا مسیر و مسافت‌های پیش رو را دریافت کنند.

نسخه و نمونه کنونی تولید شده توسط گوگل و لیوایز، به گونه‌ای طراحی شده است که برای هر دو جنسیت، زنان و مردان، قابل استفاده باشد اما به گفته برخی از کارشناسان، سبک اسپورت و ساده آن موجب شده است که بیشتر برای مردان قابل استفاده باشد.

این ژاکت هوشمند همچنین در برابر سرما و گرما به صورت کاملا هوشمند از بدن شما محافظت می کند و در صورتی که باد سرد به سمت شما بوزد، این ژاکت شروع به تولید گرما می‌کند تا کاربر احساس سرما نکند.

همچنین کاربران با لمس آستین این کت که به حسگرهای متعددی مجهز شده است،  قادر خواهند بود نوتیفیکیشن‌ها، موسیقی، مسیر نقشه‌یابی، قابلیت تماس و سایر اعمال مهم را از طریق ژاکت هوشمند خود کنترل و مدیریت کند. همچنین امکان دیگری که این ژاکت به کاربران خود می‌دهد آن است که کاربر می تواند در صورت گم کردن گوشی خود، آن را از طریق کتی که پوشیده است، پیدا کند.

کاربران برای استفاده از این ژاکت هوشمند باید اپلیکیشن ژاکارد را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترسی و دانلود است.

منبع: ایسنا

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک

ایتنا - گوگل بخش قوانین محتوای نامناسب خود را به روز رسانی کرد تا به طور واضح تبلیغ وب سایت ها و سرویس های انتشار هرزنگاری دیپ فیک را منع کند.
هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است