Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:36:24 GMT

خادم و جدیدی فردا سرشاخ می‌شوند!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۷۲۱۱

خادم و جدیدی فردا سرشاخ می‌شوند!

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی در حالی صبح فردا(سه‌شنبه) برگزار می‌شود که رسول خادم و عباس جدیدی جدی‌ترین رقبا در این انتخابات محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسین کشتی صبح فردا(سه‌شنبه) و از ساعت ۱۰ در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و ۸ کاندیدای تایید صلاحیت شده برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بنی تمیم، احد پازاج ، محمدرضا توپچی،عباس جدیدی،عبدالله چمن گلی،رسول خادم ،امین رشید لمیر و نقی کلانتری ۸ کاندیدای تایید صلاحیت شده برای ریاست فدراسیون کشتی هستند.

هر چند حضور عباس جدیدی و رسول خادم در این انتخابات بدلیل رقابت و چالش‌هایی که این ۲ کشتی‌گیر در دوران قهرمانی و پس از آن با یکدیگر داشتند، بر حساسیت این انتخابات افزوده است.

جدیدی نیز روز گذشته(یکشنبه) طی بیانیه‌ای، با انتقاد از دوشغله یا بازنشسته بودن تعدادی از روسای هیئت‌های استانی، خواستار تعویق انتخابات فدراسیون کشتی و نظارت دقیق قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور بر نحوه برگزاری انتخابات شده بود که البته این درخواست جدیدی بلافاصله با واکنش منفی وزارت ورزش مواجه شد و اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تاکید کرد که رییس هیات بودن شغل محسوب نمی‌شود و انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، رسول خادم رییس فعلی فدراسیون کشتی از بیشترین شانس برای اعتماد دوباره اعضای مجمع برای بدست گرفتن ریاست فدراسیون کشتی برخوردار است. با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر عباس جدیدی علیه خادم که البته هیچگاه با واکنش رسول خادم مواجه نشد، مجمع انتخاباتی فردا جالب خواهد بود.

آشنایی مختصر با کاندیداهای فدراسیون کشتی:

حمید بنی تمیم: ملی پوش سابق کشتی فرنگی - دبیر سابق فدراسیون کشتی - نایب رئیس فعلی فدراسیون کشتی

حمید بنی تمیم

احد پازاج: قهرمان سابق آسیا در سه دوره - سرمربی سابق تیم ملی فرنگی - مدیر کل سابق ورزش و جوانان اردبیل - رئیس فعلی کمیته مربیان فدراسیون کشتی

احد پازاج

محمدرضا توپچی: قهرمان سابق آسیا در دو دوره - دبیر سابق فدراسیون کشتی

محمدرضا توپچی

عباس جدیدی: قهرمان سابق جهان و نایب قهرمان المپیک - مربی سابق تیم ملی

عباس جدیدی

عبدالله چمن گلی: قهرمان سابق آسیا در دو دوره - سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی - مدیر کل فعلی ورزش و جوانان آذربایجان غربی

عبدالله چمن گلی

رسول خادم: قهرمان سابق المپیک و جهان - سرمربی سابق تیم ملی - مدیر سابق تیمهای ملی - رئیس فعلی فدراسیون کشتی

رسول خادم

امین رشید لمیر: قهرمان سابق جوانان آسیا - نایب رئیس سابق فدراسیون پهلوانی- مدیر کل سابق ورزش و جوانان خراسان شمالی - مسئول فعلی ورزش همگانی فدراسیون کشتی

امین رشید لمیر

نقی کلانتری: رئیس سابق هیئت کشتی مازندران - رئیس سابق سازمان لیگ کشتی

نقی کلانتری

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود