Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از برگزاری اجلاس روسای کشورهای اسلامی در اواخر دی ماه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در حاشیه نشست اضطراری کمیته فلسطین که صبح امروز(دوشنبه 27 آذر) در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: این اجلاس مقدمه‌ای برای برگزاری نشست اجلاس روسای مجالس کشورهای اسلامی است که قرار است در تاریخ 23 تا 27 دی ماه در ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری نشست اضطراری 11 کشور درباره فلسطین در تهران

وی افزود: اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی و نشست کمیته فلسطین امروز به صورت اضطراری برگزار شده است.

امیرعبداللهیان برگزاری این اجلاس را مقدمه‌ای دانست که ایران با صدای بلند اعلام کند که قدس را به عنوان پایتخت می‌شناسد و به وحدت تمام گروه‌های فلسطینی و مقاومت تا آزادی کامل اراضی آنها تأکید خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اجلاس اضطراری کمک کند که سایر کشورهای اسلامی توصیه‌های موثری را به دولتهای خود داشته باشند.

انتهای پیام/

R1011202/P1011199/S1,15/CT11 موضوعات مرتبط اخبار "فلسطین" مجلس دهم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است