Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@23:45:02 GMT

کشف یک تن و ۲۵۷ کیلو مواد افیونی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۸۴۶۷

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۲۵۷ کیلو موادمخدر و دستگیری ۵۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.سردار "عزیزاله ملکی" گفت : ماموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های بندرعباس ، میناب ، لنگه و خمیر در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند،۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و ۵۰ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مدت ، یک تن و ۲۵۷ کیلو و ۳۳۶ گرم انواع موادمخدر کشف شده است ، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۷۷۱ کیلو و ۱۱۶گرم تریاک ، ۴۸۵کیلو و ۸۳۲ گرم حشیش ،۶ کیلو و ۶۵ گرم هروئین و ۳۲۳ گرم سایر مواد است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ، کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

این مقام انتظامی استان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان