Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز رضوان الاخرس نماینده پارلمان فلسطین طی سخنانی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی، گفت: قدس شهر خداست و انتخاب بشر نیست اما اکنون در یک شرایط خاصی قرار دارد و حتی چیزی از مسجدالاقصی باقی نمانده زیرا صهیونیست‌ها تونل‌هایی را در داخل مسجد ایجاد کرده و حصار بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مسجدالاقصی فقط برای عبادت‌های کافران صهیونیست شده و حتی ازدواج یهودی‌ها در داخل مسجدالاقصی انجام می‌شود و تنها یک دیواری کشیده‌اند که گفته شود این قدس است.

نماینده پارلمان فلسطین همچنین بیان کرد: تصمیم آمریکا مساله غافلگیرکننده نبود اما آیا فکر می‌کنید کشوری به نام اسرائیل وجود خواهد داشت؟ اگر حمایت آمریکا نبود اینگونه نمی‌شد. اسرائیل به خاطر دفاع و حمایت توپ و تانک آمریکایی‌ها و توانایی آنها ایجاد شده است و اگر تنها شش ساعت آمریکا دست از حمایتش بردارد اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از اجرای طرح صهیونیستی در سرزمین فلسطین ما نیازمند این هستیم که همه با هم باشیم، خطرها را بشناسیم و ببینیم چه راه‌حل و تصمیماتی را باید اتخاذ کنیم.

الاخرس در پایان اظهار کرد: امیدواریم با همفکری مجالس اسلامی بتوانیم این مساله را مجددا مورد بررسی قرار دهیم و به وظایف خود عمل کنیم.

رضوان الاخرس نماینده پارلمان فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس پارلمان ونزوئلا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه، یکی از بدترین قاتلان تاریخ توصیف کرد.

خورخه رودریگز طی اظهاراتی در نشست عادی مجلس ملی ونزوئلا همچنین تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های این کشور را در همبستگی با فلسطین تبریک گفت.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت است و رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی قاتل است که «مجرمان و بیماران اجتماعی» زمامدار آن هستند.

رودریگز از ریاکاری دولت‌های غربی که سلاح تهیه می کنند و ارتش اسرائیل را برای ارتکاب قتل‌عام در فلسطین آموزش می دهند، علی رغم درخواست های مداوم برای پایان دادن به خشونت، انتقاد کرد.

وی موضع اتخاذ شده از سوی رسانه‌های غربی را «ریاکارانه» توصیف کرد و متولیان این رسانه ها را متهم کرد که در کشتار هر کودک، زن باردار و روزنامه نگار در غزه شریک هستند.

کد خبر 6093868

دیگر خبرها

  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی