Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زارع یکشنبه شب در نشست خبری با نمایندگان وسایل ارتباط جمعی در مهریز افزود: سال های گذشته فعالیت های خوبی در عمران شهری مثل ساخت میدان ها ، خیابان ها و بوستان ها در محله های این شهر انجام گرفته است .
وی ادامه داد: به رغم کارهای خوبی که در بخش عمران و آبادانی شهر در محله های مختلف انجام شده ولی به همان میزان در خصوص زیباسازی شهر و مبلمان آن توجهی به عمل نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: برای رسیدگی به مبلمان شهری و زیباسازی شهر احتیاج مبرم به همراهی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران استانی است.
به گفته وی در این خصوص به زودی فراخوانی برای جذب خیران و سرمایه گذاران در استان یزد اعلام می شود تا علاقه مندان به مشارکت بتوانند برای حضور در مهریز و فعالیت ها اقدام کنند.
این مسوول اظهار کرد: تاکنون برای رسیدگی به مبلمان شهری با حضور اعضا شورای اسلامی شهر و مسوولان جلسه های مختلفی تشکیل و موضوع رسیدگی شده است.
زارع یادآور شد: اعتبارهای شهرداری مهریز برای اجرای طرح های مختلف زیباسازی خیلی محدود است و قطعا به همراهی و مشارکت سرمایه گذاران و خیران بومی و غیر بومی نیاز است .
وی تاکید کرد: مهریز به خاطر موقعیت و قرار داشتن در کنار جاده تهران ، بندرعباس در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و قطعا باید مبلمان شهری و زیبا سازی آن مدنظر جدی باشد.
در این نشست سایر اعضای شورای اسلامی شهر مهریز به طرح دیدگاه های خود در زمینه ضرورت همکاری مردم با شورا ، توجه به زیباسازی و اختصاص اعتبارهای ملی به مهریز پرداختند.
خبرنگاران نیز از شورای اسلامی شهر مهریز ، رسیدگی جدی به زیباسازی شهر و مبلمان آن ، اتمام ساختمان نیمه تمام شهرداری و فراهم کردن امکانات رفاهی و فرهنگی در شهر را خواستار شدند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 70 درصد در شهر در محله های قدیمی و شهرک های اطراف شهر زندگی می کنند.
مهریز به خاطر داشتن افزون بر 600 اثر تاریخی و فرهنگی و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/2047 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم

چشمه غربالبیز شهر مهریز یکی از منظره‌های کوهستانی و دیدنی در استان یزد است و در دامنه کوه غربالبیز قرار گرفته است.  این مکان خوش آب و هوا در میان کویر شهر مهریز و یزد جای گرفته است. حفره‌های متعددی در دل دامنه کوه غربالبیز وجود دارد که در فصل‌های پرباران، به این رودخانه جانی دوباره می بخشد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فاطمه ابویی  - یزد

بیشتر بخوانید:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد