Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش آمریکا با انتشار تصاویری اعلام کرد که اخیرا رزمایش مشترکی با نیروهای کره‌جنوبی انجام شده که هدف اصلی آن تمرین انهدام سلاح‎های کشتار جمعی کره‌شمالی در صورت درگیری نظامی بوده‌ است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش آمریکا تصاویری رزمایش را منتشر کرد که هدف از برگزاری آن انهدام سلاح‎های کشتار جمعی کره‌شمالی بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به گزارش پایگاه راشاتودی، ارتش آمریکا اخیرا تصاویری از رزمایش مشترک نیروهای آمریکا و کره‌جنوبی منتشر کرده که هدف از برگزاری آن انهدام سلاح‎های کشتار جمعی در صورت درگیری نظامی اعلام شده‌ است.

به نوشته بیانیه ارتش آمریکا، این رزمایش 4 روز که روز جمعه به پایان رسیده، در «اردوگاه استنلی»، پایگاه نظامی آمریکا واقع در 20 کیلومتری شهر سئول، برگزار شده‌ است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 432 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1910 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه