Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان مالی گفت: اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس را به رسمیت نمی شناسد و امیدواریم که سازمان ملل تصمیم قاطعی در این زمینه اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، هنرابل نالوگ، نماینده پارلمان مالی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی اظهار کرد: زمانی که رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را اعلام کرد جمهوری مالی هم موضع رسمی خود در حمایت از فلسطین را اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت مالی اعلام کرد که طرح این مسئله از سوی آمریکا نمی تواند در جهت تلاش برای صلح موثر باشد و مالی نگران آن است که خشونت‌ها از سر گرفته شود.

نماینده پارلمان مالی ادامه داد: با توجه به تمامی محکومیت‌ها از تصمیم رئیس جمهور آمریکا تلاش کردیم تا این موضوع به شورای امنیت کشیده شود تا تصمیم قاطعی در برابر این تصمیم از سوی شورای امنیت اتخاذ شود و از طریق اجماع جهانی این موضوع حل گردد.

وی با بیان اینکه مالی از پیش نویس قطعنامه این نشست حمایت می کند، گفت: اتحادیه بین‌المجالس به مثابه مجامع بین‌المللی الحاق قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و این اتحادیه باید حمایت خود را از فلسطین ادامه دهد و امیدواریم که ملت فلسطین به صلح و آرامش برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه