Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مینی بسکتبال مدارس ابتدایی با شناخت تیم های برتر در محمودآباد به پایان رسید. به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، چهارمین دوره مسابقات مینی بسکتبال لیگ دانش آموزی مدارس ابتدایی شهرستان محمودآباد با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت.

این مسابقات با شرکت 9تیم از مدارس اسفندیاری الف و ب، آموزشگاه شهید رجایی آزادمون، شهید سلیمانی معلم‌کلا، گیلاپی، امام حسن، انقلاب، فاضل و شاهد در دو گروه پنج و چهار تیمی باهم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روز آخر این مسابقات که در سالن شهید رجایی برگزار شد تیم‌های آزادمون و سلیمانی معلم‌کلا در فینال در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهید سلمانی معلم‌کلا با شکست آزادمون به مقام قهرمانی دست یافت.

مدارس آزادمون، فاضل و شاهد در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

رئیس هیأت بسکتبال محمودآباد در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها خوب بود و تیم‌ها نمایش خوبی را ازخودشان نشان دادند که تیم شهید سلیمانی معلم‌کلا نائب قهرمان دوره قببل این رقابت‌ها، در این دوره موفق‌تر از سایر تیم ها ظاهر شد.

حسین رضایی بیان کرد: امروز حرکتی زیربنایی برای توسعه و پیشرفت بسکتبال به عنوان یک ورزش آکادمیک در شهرستان آغاز شده و انتظار داریم این حرکت منسجم و گروهی به عنوان نقطه عطف تحول در این ورزش با حمایت مسؤولان روبه‌رو شود.

وی بیان کرد: حمایت و توجه به ورزش مدارس در دستور کار هیأت بسکتبال شهرستان قرار دارد و حمایت همه جانبه‌ای در این زمینه باید صورت گیرد.

رئیس هیأت بسکتبال محمودآباد در پایان گفت: تیم بسکتبال جوانان در روزهای آتی در لیگ جوانان مازندران در مقابل تیم‌های مدعی غرب و شرق استان مازندران صف آرایی می‌کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور