Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تلاش براي رفع محروميت پرسپوليس از پنجره نقل و انتقالات در نهايت موفق به اخذ توافقنامه‌اي در 6 بند شد که اين موارد امروز به اطلاع افکار عمومي رسيد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، حميدرضا گرشاسبي امروز دوشنبه در کنفرانس خبري خود، توافقنامه شش بندي بين دو باشگاه پرسپوليس و ريزه اسپور را به شرح زير اعلام کرد: طبق اين توافقنامه که در 23 آذر ماه مصادف با 14 دسامبر در استانبول ترکيه منعقد شد، باشگاه ريزه اسپور ترکيه پذيرفت:
علاوه بر عدم پيگيري از جرائم و محروميت پرسپوليس در رفع آن نيز کمک نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خصوص پرونده طرح شده در فيفا و C.A.S نسبت به پرسپوليس و بازيکن مهدي طارمي رضايت کامل و بي قيد و شرط خود را اعلام نمايد.
باشگاه پرسپوليس به منظور جبران بخشي از هزينه‌هاي دادگاه، مبلغ 50 هزار يورو را ظرف يک ماه به ريزه اسپور پرداخت نمايد و ريزه اسپور هيچگونه ادعايي مبني بر غرامت موضوع رأي فيفا به مبلغ 789 هزار و 500 يورو از باشگاه پرسپوليس و بازيکن مهدي طارمي ندارد. ضمن آنکه با لحاظ توافق، رضايت بي قيد و شرط خود را اعلام مي‌نمايد.
اين توافق با حسن نيت طرفين براي حل و فصل اختلاف‌ها تنظيم شده و ملاک رفع کامل اختلافات است و پرسپوليس مي‌تواند اين توافقنامه را جهت رفع جرائم و محروميت به دادگاه حکميت ورزش C.A.S و فيفا ارائه نمايد و ريزه اسپور حق هيچگونه اعتراض و ادعايي نخواهد داشت.
باشگاه پرسپوليس تضمين مي‌نمايد در آينده بابت هزينه‌هاي C.A.S و ساير موارد مرتبط با اين پرونده از باشگاه ريزه اسپور هيچگونه ادعايي نخواهد داشت.
اين توافقنامه با رضايت کامل و قطعي طرفين تنظيم گرديده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس