Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:27:47 GMT

پروژه سد گلورد در حال نهایی شدن است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۲۴۶۴

پروژه سد گلورد در حال نهایی شدن است

گلوگاه- استاندار مازندران از در دست انجام بودن و نهایی شدن پروژه‌های سد گلورد و آب شیرین‌کن خبر داد و گفت: تلاش برای اجرای این دو طرح از اولویت های مهم ما است که با قوت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد اسلامی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه در شرق مازندران افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال مناسب، توجه به روستاها، رفع محرومیت ها، بررسی مشکلات صنایع و رونق تولید از دغدغه های مهمی است که در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال در شهرستان، رونق کسب و کار، ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان و ماندگاری در روستاها با قوت در دست انجام است تا گره گشایی شود.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به اینکه اغلب شغل مردم شهرستان گلوگاه براساس اطلاعات داده شده، دکل بندی است؛ خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی در این بخش، این افراد می‌توانند به جای فعالیت در شرکت‌های غیربومی، برای خود شرکت بومی تشکیل داده و ساماندهی منسجمی برای خود ایجاد کنند.

اسلامی گفت: تلاش برای توسعه با استفاده از در اختیار داشتن نیرو یانسانی فعال و پویا از مسائل مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید مدیریت منابع انسانی برای ایجاد اشتغال مناسب و تولید در دستور کار همگان باشد تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه باشیم.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به لایروبی دریای آرام گلوگاه گفت: در این بخش هم به دلیل رسوبات فراوان انباشته شده در سطح دریا، برنامه ریزی منسجم و لایروبی در دستور کار است تا شاهد رونق در این بخش و توسعه گردشگری باشیم.

فرماندار گلوگاه هم در سخنانی با اشاره به محرومیت های فراوان گلوگاه گفت: برخی از روستاهای بالادست ما از حداقل ها محروم هستند و باید نگاه ویژه به این روستاها داشته و نباید این مناطق از لیست مناطق محروم، خارج شوند.

محمد رضا تباکی افزود: تلاش برای رونق گردشگری، ایجاد  اشتغال و کاهش بیکاری از مسائل مهمی است که با قوت در شهرستان دنبال می شود تا با رفع معضلات شاهد پویایی در این شهرستان باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

دیگر خبرها

  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • ضدعفونی کمباین‌های مهاجر در هندیجان
  • ‌وکلا در راستای ایجاد صلح و سازش تلاش کنند
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه