Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام شرایط به لحاظ منابع مالی و تسهیلاتی و آموزش های لازم فراهم است و همه مدیران تلاش خود را برای ایجاد اشتغال بیشتر و رفع مشکلات بیکاری به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته (26 آذر ) در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بر حضور مدیران در نشست ها تاکید کرد و گفت: در جلسات اطلاعات دقیق و پیشنهادات سازنده ارائه داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی با تاکید بر این که، هدف از برگزاری این نشست ها رفع مشکلات اشتغال در استان است، اظهار داشت: علی رغم این که با تزریق پول بی بهره مخالف هستم، اما دولت حدود 20 هزار میلیارد تومان در قالب اشتغال فراگیر بودجه برای مناطق محروم اختصاص داده است.

 

وی عنوان کرد: دولت حدود 1.5 میلیارد دلار به دو موسسه و بانک اعتبار اختصاص داده که در قالب اشتغال روستایی طرح هایی را ایجاد و بانک ها نیز باید معادل آن را در این طرح تزریق کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که، مسئولان استان همچون یک تیم مدیریتی هستند، یادآور شد: وزارت کشور به صورت مرتب و مداوم اقدامات استان ها را در حوزه های اشتغال و رونق تولید رصد می کنند و به طور قطع در این راستا وضعیت کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان ها نیز بررسی می شود.

 

احمدی با انتقاد از این که وضعیت اشتغال در استان مطلوب نیست، ابراز داشت: استانی که قاطبه مدیران آن بومی هستند باید در یک فضای همدلی و همکاری جهت رفع مشکل اشتغال جوانان اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: به طور قطع مدیران بومی بیش از هر فرد دیگری نسبت به استان دلسوز و متعهد هستند، اما انتظار می رود اگر اعتباری به این حوزه اختصاص می دهیم، در جای خود و به درستی هزینه شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قدردان زحمات بانک های عامل و سایر مسئولان هستیم، اما می طلبد اعتبارات و تسهیلات بیشتری نسبت به گذشته در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان و بیکاری پرداخت کنند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: با بانک مرکزی مکاتبات لازم در خصوص سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از این تسهیلات را انجام می دهیم.

 

وی با بیان این که، ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله تعالی علیه) در حال سرمایه گذاری در استان است، عنوان کرد: صنعت و معدن چندین واحد تولیدی که دارای ماشین آلات مدرن هستند و برای تولید مشکلاتی دارند را به ستاد اجرایی فرمان امام معرفی کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از محل ماده 180 یک میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل جاده دسترسی کارخانه سیمان مارگون اختصاص دهد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال