Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جوانان مسلمان از هیچ ظرفیتی برای نابودی غده سرطانی منطقه دریغ نخواهند کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جوانان مسلمان از هیچ ظرفیتی برای نابودی غده سرطانی منطقه دریغ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي موسسات آموزش عالي مشهد در محكوم كردم اقدام احمقانه اسرائيل در پايتخت خواندن قدس شريف آمده است:

وَ نٌريدٌ اَن نَمٌنَ عَلي الذين استٌضعِفٌوا في الارضِ وَ نَجعَلَهٌم اَئمه و نجعلهم الوارثين

ما اراده كرده ايم تا بر مستضعفان زمين نعمت بخشيم و آنان را پيشوايان و وارثان روي زمين قرار دهيم.

در سال هاي اخير كه ابر هاي تاريك سازش بر سپهر ميهنمان سايه افكنده بود، خبر پيروزي جبهه مقاومت بر داعش، اين نطفه حرامي و غده سرطاني در سوريه تمام معادلات شبكه ي صهيونيسم جهاني را بر هم زد و به گوش همگان اين پيام را رساند كه سوريه با مقاومت آزاد شد و نه با مذاكره.

حال استكبار جهاني، رژيم منحوس صهيونيستي و آمال وابسته آنها در منطقه كه از قبل پيش بيني مي كردند كه عروسك خيمه شب بازيشان (داعش) كار را در سوريه و عراق تمام خواهد كرد، با پيروزي مقاومت و پايان سيطره ي داعش معادلاتشان در منطقه بر هم خورده و در صدد به راه انداختن بازي جديدي در منطقه بودند كه در اقدامي خباثت آلود، تصميمي بر اجرايي كردن آرزوي ديرين خود، يعني انتخاب رسمي قدس شريف به عنوان پايتخت كشور جعلي و جنايت كار خود گرفتند.

اين بار نيز دست شيطان از آستين آمريكاي جنايتكار درآمد و چراغ اول اين توطئه شوم را روشن كرد؛ غافل از اينكه اين خود نشاني مهم بر ضعف و ذلت استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي در مقابل جبهه مقاومت است و نه تنها اين امر مسئله فلسطين را، مجددا تبديل به مسئله اول رسانه هاي جهان كرد؛ بلكه باعث شد نفس هاي به شمار افتاده اين غده سرطاني و پايان عمر آن ها به كمتر از ٢٥ سال آينده برسد.

ما دانشجويان و طلاب ضمن محكوم كردن اين اقدام احمقانه رژيم منحوس صهيونيستي كه حتي با واكنش هم پيمانان اروپايي دولت آمريكا نيز موجه شد بيان مي داريم اين حضور گسترده، گواهيست بر دفاع همه جانبه از آرمان ها و اهداف امت اسلامي در مقابل استكبار جهاني. و پاسداشت مقام ايثار و فداكاري آن هايي كه چه در هشت سال دفاع مقدس و چه انهايي كه بر خلاف محاسبات استكبار جهاني مستحكم تر از قبل در دفاع از حريم آل الله ايستادند و نداي حق را لبيك گفتند.

ما با تمامي شهدا عهد مي بنديم كه در سنگر حوزه و دانشگاه راه آنان را ادامه دهيم و از هيچ حركتي و اقدامي جهت نابودي و به زانو در آوردن نطفه پليد منطقه فروگذار نباشيم و نشان دهيم كه انقلابمان زمينه ساز ظهور حضوت مهدي (عج) است و اين ادعا نيز روزي محقق خواهد شد و همگان خواهند ديد كه ما اهدافمان را بر پايه ي وعده الهي مستحكم ساخته ايم.

از آنجايي كه اساس اسلام ناب محمدي، بر پايه دفاع حق بر عليه باطل بنا نهاده و براي تحكيم آن هزاران هزار شهيد تقديم اين راه شده است، بار مسئوليت را براي رهبران و مسئولان كشور هاي اسلامي سنگين تر مي كند تا به گونه اي كه شايسته است مجاهدت نمايند و مقابل ظلم بايستند، امدادهاي الهي را پشتوانه خود قرار دهند و حمايت همه جانبه خود را نسبت به كشور هاي مظلوم منطقه اعلام بدارند.

اينك شاهد آنيم كه استكبار جهاني و حاميانش چهره حقيقي خود را با كشتار مردم مظلوم يمن و سكوت رسانه هاي خبري به نمايش گذاشته تا به جهانيان نشان دهد كه همچنان بر سر عهد شوم و ننگين خود در سركوب حق و حقانيت از هيچ جنايتي فروگذار نخواهند بود.

رژيم مزدور آل سعود با حمايت هاي از پيش طراحي شده و كمك شبكه جهاني صهيونيسم از هيچ ظلمي بر مردم بي گناه يمن دريغ نكرده و به تخريب زيرساخت هاي استراتژيك، بيمارستان ها و مناطق مسكوني پرداخته و يك جنگ نيابتي را در منطقه به راه انداخته كه به واقع بازيچه و آلت دست آن ها شده است.

امروز ما با صداي رسا ضمن ابراز همدردي، حمايت خود را نسبت به مردم مظلوم يمن در برابر شجره خبيثه آل سعود اعلام مي كنيم .

و خطاب به دشمنان مي گوييم مگر عظمت، اقتدار و عزت مسلمين را فراموش كرده ايد كه تحت لواي الله اكبر و لا الله الا اله عهد ظلم ستيزي با هم بسته اند.

جهانيان بدانند كه ما جوانان مسلمان با تكيه بر ايمانمان در آرزوي نابودي غده سرطاني منطقه و شجره خبيثه آل سعود بر سر مي بريم و گراي غضب ها و خشم هاي خود را سمت تلاويو و رياض تنظيم نموده ايم و از هيچ استعداد و ظرفيتي جهت نابودي آن دريغ نخواهيم كرد.

و ازطرف رهبر مسلمين جهان اعلام مي‌كنيم:

كه اگر از آنها غلطي سر بزند، تلاويو و حيفا را با خاك يكسان مي‌كنيم.

پايگاه بسيج آموزش عالي كاويان

پايگاه بسيج دانشجويي آموزش عالي بهار

پايگاه بسيج آموزش عالي تابران

پايگاه بسيج آموزش عالي خاوران

پايگاه بسيج آموزش عالي خراسان

پايگاه بسيج آموزش عالي عطار

پايگاه بسيج آموزش عالي شاندیز

پايگاه بسيج آموزش عالي اقبال لاهوری

پايگاه بسيج آموزش عالي بهار

پايگاه بسيج آموزش عالي حكيم توس

پايگاه بسيج آموزش عالي اسرار

پايگاه بسيج آموزش عالي خردگرایان مطهر

پايگاه بسيج آموزش عالي فردوس

پايگاه بسيج آموزش عالي ارمان رضوی

پايگاه بسيج آموزش عالي خوارزمی

پايگاه بسيج آموزش عالي سلمان

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود