Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده هيئت بازديدکننده ستادکل نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي يگان ويژه داراي قابليت بسيار بالا و از انعطاف پذيري مناسب برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ خلبان "مهران فرجامي" در جمع فرماندهان يگان ويژه استان خوزستان با بيان اينکه برگزاري رزمايش، مانور و تمرينات مداوم و مستمر در سطح يگان و ارزيابي واقعي براي واحدهاي عملياتي، موجب افزايش قابليت بسيار بالا و انعطاف پذيري مناسب براي نيروهاي يگان ويژه خواهد بود و سبب موفقيت در ماموريت هاي محوله مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يگان ويژه را مظهر امنيت در جامعه برشمرد و افزود: نيروهاي يگان ويژه بايد آمادگي تکنيکي و تاکتيکي، سرعت عمل و قدرت تحرک (واکنش سريع) با اقتدار و از خود گذشتگي و قابليت انعطاف در حوادث احتمالي که باعث ايجاد اخلال در نظم و امنيت جامعه مي شود را داشته باشند.
نماينده هيئت بازديدکننده ستادکل نيروهاي مسلح تاکيد کرد: آموزش و تمرينات بايد در زمينه تقويت کارآيي نيروهاي يگان و بالابردن قدرت تحرک و آمادگي رزمي هر چه بيشتر آنها مستمر باشد.
سرهنگ فرجامي خاطرنشان کرد: يکي از تفاوت هاي پليس جمهوري اسلامي ايران در مقايسه با ساير کشورهاي جهان داشتن روحيه دين باوري، ولايت پذيري، تقوي و تعهد کاري است که در اين راستا فرماندهان بايد عامل تقويت کننده اين موضوع باشند تا بتوانند از کارکنان زير مجموعه خود حفاظت و صيانت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا پورخاقان بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه مهم نیروهای مسلح در کسب مقام امنیت در کشور ادامه داد: حفظ و حراست از سلامت و امنیت این نیروهای مهم در نقش آفرینی‌های کشور مؤثر است.

پور خاقان بیان کرد: سازمان قضائی نیز موظف است ضمن حفظ، صیانت و حراست از این نیروها مانع از انحراف و ناخالصی در این نیروهای مهم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح در دنیا از جرایم پایین برخوردار هستند تاکید کرد: همین نرخ پایین هم برای ما زیاد است و تمام تلاش ما این است که پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 6090375

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل