Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:15:09 GMT

فعالیت 148 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۵۴۹۱

فعالیت 148 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان زنجان

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان  با اشاره به فعالیت 148 آموزشگاه آزاد در سطح استان گفت:  در 9 ماهه امسال81 پروانه  مدیریت و   6 پروانه  مربیگری صادر شده است و با صدور و تمدید  122 ابلاغ های مدیریت و مربیگری  موافقت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم اظهار کرد:  10 آموزشگاه در حوزه برادران، 114 آموزشگاه در حوزه خواهران و 24 آموزشگاه دومنظوره در سطح استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 103  آموزشگاه در شهرستان زنجان فعال است، عنوان کرد: 21 آموزشگاه در شهرستان ابهر،9 آموزشگاه در شهرستان خرمدره،11 آموزشگاه در شهرستان خدابنده و 2 آموزشگاه در شهرستان طارم به ارائه مهارت آموزی به شهروندان این شهرستانها می پردازند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان  تاکید کرد: بازرسیهای تخصصی و عمومی انجام گرفته در طی 9 ماهه امسال 530  مورد بوده است.

این مقام مسئول با ابراز اینکه در شهرستان ایجرود آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نداریم، عنوان کرد: درهریک از  دو شهرستان سلطانیه و ماهنشان نیز تنها یک آموزشگاه آزاد دایر است.

*بالغ بر یک میلیون و 19 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی  در آموزشگاه های آزاد ارائه شده است

وی با اشاره به عملکرد آموزشی نه ماهه اول سال جاری ابراز کرد: بالغ بر یک میلیون و 19 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی  در آموزشگاه های آزاد ارائه شده است که از این تعداد 167 هزار و288 نفر ساعت  درحوزه برادران وبالغ بر  852 هزار و500   نفر ساعت در حوزه خواهران آموزش دیده اند .

انصاری با ابراز اینکه  بالغ بر 29 هزار  نفر ساعت در خوشه کشاورزی تحت آموزش قرار گرفته اند، گفت: بیشترین میران آموزش های ارائه شده در خوشه خدمات با 853 هزار و 116 نفر ساعت بوده است.

وی خاطرنشان  کرد: در حوزه آموزش مدیران نیز دوره آموزشی به میزان 700 نفر ساعت اجرا و 3هزار و 500  نفر ساعت آموزش برای مربیان  توسط آموزشگاههای ازاد ارائه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان  عنوان کرد: در 9 ماهه امسال 133 هزار و 973 نفر ساعت آموزش در خوشه صنعت به متقاضیان ارائه شده است که علاوه بر این حوزه سهم خوشه فرهنگ و هنر ازارائه آموزش های مهارتی در آموزشگاههای آزاد بالغ بر 29 هزار نفر ساعت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟