Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون بسیج مداحان خمینی شهر، گفت: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی، آگاهی و بصیرت آحاد جامعه و شناخت آسیب ها و تهدید ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین، محمد رضا رحیمی در گفتگو با مادحین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی در جامعه و جذب جوانان و نوجوانان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی، آگاهی آحاد جامعه و شناخت آسیب ها و تهدید ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون بسیج مداحان خمینی شهر افزود: لازم است در فضای مجازی حوزه های بینشی، بصیرتی، ترویج ارزش .ها، نشر معارف اهل بیت(ع) و تبلیغ سبک زندگی اسلامی_ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی مورد توجه فراوان باشد.

وی با بیان اینکه لازم است در فضای مجازی برای بر طرف کردن شبهات و پاسخ به سوالات نسل جوان، تدابیری از سوی مسئولان اندیشیده شود، اظهار کرد: در فضای مجازی خوب است، کانال هایی با محتوای بیان سیره اخلاقی اهل بیت(ع)، سبک زندگی امامان، بیان سخنان معصومان و علما، معرفی زندگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم که از همین نسل جوان هستند، بیشتر از قبل، ایجاد شود.

وی افزود: با ایجاد چنین کانال های پر محتوا و فرهنگی، تاثیر بسزای آن را می توان در جامعه مشاهده کرد، در واقع ما باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای برنامه ریزی مدون و حضور تاثیرگذار در آن استفاده کنیم و مفاهیم و ارزش های اسلامی را در این فضا بیان کنیم .

رحیمی در پایان اقدام هیئات مذهبی در شهرستان خمینی شهر را در خصوص مقابله با تهجم فرهنگی، مناسب و خوب دانست و اظهار کرد: هیئت ها با ایجاد نشست های بصیرتی و دعوت از اساتید مجرب و متدین می توانند جلوی آسیب ها یا آفت های موجود به ویژه در فضای مجازی را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم