Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@02:24:56 GMT

عربستان ویزای توریستی صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۲۷۵

عربستان ویزای توریستی صادر می‌کند

یکی از مقام های ارشد دولت عربستان اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد تا از اوایل سال آتی میلادی ویزای توریستی برای خارجی‌ها صادر کند.
به گزارش صدای ایران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اقدام درحالی صورت می‌گیرد که دولت عربستان به دنبال منابع جدید درآمدی برای متنوع کردن وضعیت اقتصادی خودش است.
سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان گفته که تمامی اقدامات برای صدور ویزای الکترونیک برای آن دسته از افرادی که کشورهایشان به آنها اجازه ورود به عربستان را می‌دهند، در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما در حال آماده‌سازی مقرراتی هستیم که براساس آن چه کسی واجد شرایط دریافت این ویزاست و اینکه چگونه باید آن را دریافت کند.
پادشاه عربستان به این مساله اشاره کرده که هزینه صدور ویزای توریستی جدید هنوز مشخص نشده اما تاکید کرد که در حد امکان پایین است چون تاثیر اقتصادی حاصل از آن بیشتر از پول به دست آمده از صدور ویزا است.
اقدام برای گشایش بخش گردشگری یک تغییر اساسی برای عربستان محسوب می‌شود.
جدا از میلیون‌ها نفری که برای مراسم حج هرساله وارد عربستان می‌شوند،‌ بسیاری از مسافران با شرایط دشوار و سختی برای ورود به این کشور روبرو هستند.
دولت ریاض در حال حاضر ویزای توریستی به تعداد محدودی از کشورها ارائه می‌کند اما همین صدور ویزا هم با محدودیت‌های زیاد مواجه است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد