Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  تخت‌های بیمارستان امام رضا(ع) به هزار تخت  افزایش می‌یابد و در سال آیندهاین بیمارستان به مجتمع بیمارستانی بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

 دکتر علی سروش رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: این بیمارستان یک مرکز فوق تخصصی است که دو هزار نفر پرسنل داشته و 200 پزشک متخصص و فوق تخصص و نیز 600 پرستار در این مرکز فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود 30 بخش بالینی، بستری، آزمایشگاهی و تصویربرداری در این بیمارستان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 800 تخت فعال در بیمارستان مستقر است و از سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستان به هزار تخت افزایش می‌بابد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت:  از سال آینده بیمارستان امام رضا(ع) به مجتمع بزرگ بیمارستانی امام رضا (ع) تبدیل می‌شود و چند مرکز درمانی و بیمارستان ذیل این مجتمع فعالیت خواهند کرد.

سروش ادامه داد: هم اکنون بیمارستان سوختگی 50 تخته در حال ساخت است که سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

 وی افزود: همچنین مرکز جامع بیماران سرطانی در مجموعه بیمارستان در حال راه اندازی است که نهایتا در سه ماهه ابتدایی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: این مرکز 120 تخت خوابه بوده و در آن دو دستگاه رادیوتراپی جدید برای بیماران سرطانی نصب می شود.

سروش ادامه داد: مرکز سل مقاوم به درمان نیز در محوطه بیمارستان ساخته و تکمیل شده و با تجهیز آن، در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی از راه‌اندازی مرکز مدیریت "سکته حاد مغزی" در این بیمارستان خبرداد و افزود: هم اکنون ساخت این مرکز  در حال اجراست و تجهیزات آن خریداری شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: با راه‌اندازی این مرکز چنانچه فردی دچار سکته حاد مغزی شده و در سه ساعت اول به بیمارستان ارجاع شود، می‌توان با تزریق و تجویز برخی داروها و انجام آنژیوگرافی جان بیمار را نجات داد.

سروش از تکمیل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان نیز خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما این است به حدی برسیم که هیچ بیماری جهت تشخیص و درمان مجبور به رفتن به سایر استان‌ها نشود.

وی در ادامه از راه‌اندازی بخش بین‌المللی در این بیمارستان خبر داد و افزود: بخش IPD (بخش بیماران بین‌الملل) هم اکنون در حال ساخت است که نهایتا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت:  در این بخش سوییت‌های ویژه بیماران خارجی با پرسنل ویژه در نظر گرفته شده است.

سروش ادامه داد: هم اکنون بیماران خارجی در بخش مربوطه در بیمارستان بستری می‌شوند، اما با راه‌اندازی بخش بین‌الملل همه بیماران خارجی در آن بخش بستری می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای