Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز کلاپر دیروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: اتفاقات هفته گذشته نشان داد که پوتین چه شخصیتی دارد. او به خوبی می داند که چطور با دارایی هایش رفتار کند و این همان رفتاری است که با ترامپ دارد.
کلاپر به اخبار مربوط به تماس تلفنی روز یکشنبه پوتین با ترامپ اشاره داشت که رئیس جمهوری روسیه در آن از ترامپ و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که از یک حمله تروریستی در سن پتروزبورگ قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلاپر این اقدام پوتین را یک «ژست نمایش گونه» توصیف کرد و افزود: آمریکا و روسیه «مدتهای طولانی» در تبادل چنین اطلاعاتی همکاری داشته اند و به نظر می رسد دلیلی وجود ندارد که پوتین برای «موضوعی غیرمحسوس که بدون جلب توجهات ادامه داشته است» با ترامپ تماس بگیرد.
کلاپر گفت: پوتین احتمالا در زمانی که به عنوان افسر KGB سازمان اصلی امنیتی اتحاد جماهیر شوروی سابق خدمت می کرد، یاد گرفته که چطور از دارایی هایش استفاده کند تا از آنها سود ببرد. من فکر می کنم که این غرایز و تجربه های پوتین برای مدیریت یکی از مهمرین دارایی هایش، اگر بتوانم آن را درباره رئیس جمهوریمان استفاده کنم، در خدمت وی قرار گرفته است.
اظهارات کلاپر پس از آن مطرح شد که ترامپ درباره سیاست جدید امنیت ملیش گفت که آمریکا با قدرت های «تجدید نظرطلبی» (revisionist) همچون روسیه و چین در رقابت است. وی در عین حال در این سخنرانی گفت که به دنبال ایجاد «همکاری ومشارکت بزرگی» با این دو کشور است.
کلاپر گفت فکر می کند که چنین پیامی ضد و نقیض است.
وی همچنین به تجارب قبلیش در تلاش برای تبادل اطلاعات با کرملین در اوایل دهه 1990 اشاره کرد و آن را «خیابانی یک طرفه» توصیف کرد.
کلاپر و بیش از 12 نفر ازمقامات پیشین امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آمریکا پیشتر جزییاتی از استفاده روسیه از «اقدامات فعال» و «فعالانی» برای گسترش اطلاعات غلط و نفوذ بر سیاست های همه کشورهای جهان ارائه داده بودند.
پوتین روز یکشنبه در تماس تلفنی با ترامپ از اطلاعات ارائه شده سیا درباره تدارک حملات تروریستی در سن پترزبورگ قدردانی کرد.
رئیس جمهوری روسیه گفت که سازمان های اطلاعاتی این کشور در صورت دریافت اطلاعات در مورد تهدیدهای تروریستی علیه آمریکا و اتباع این کشور به همتایان آمریکایی خود ارائه خواهند کرد.
سازمان امنیت فدرال روسیه روز جمعه از پیشگیری از یک حمله تروریستی در سن پترزبورگ و دستگیری چند تروریست خبر داد.

سیا آمریکا ترامپ امنیت ملی کرملین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

سرمربی پیشین تیم ملی ایران، هدایت تیم والیبال زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت.

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

آلکنو 57 ساله در 3 مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک 2012 لندن شود.

آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال 2021 و تیم ملی ایران بود.

زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین