Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاسونه می گوید اعضای یوفا، تصمیمی سیاسی گرفتند، اما میلان هنوز هم به برنامه های خود وفادار خواهد ماند.

طرفداری- مارکو فاسونه، نایب رئیس میلان، می گوید قرار است به زودی با کاکا صحبت کند. ممکن است موضوع این صحبت، بازگشت ریکی به سن سیرو باشد. مصاحبه فاسونه در خصوص سن سیرو، کاکا و فیرپلی مالی را می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانزده روز قبل، یک ساعت با کاکا و پدرش جلسه ای برگزار کردم. در مورد اینکه برای آینده اش چه برنامه ای مدنظر دارد، صحبت کردیم. یک ماه وقت می خواست تا تصمیمش را بگیرد. قبل از کریسمس، دوباره با کاکا دیداری خواهم داشت. البته نه فقط برای تبریک گفتن، بلکه ببینیم این داستان های افسانه‌ای ممکن است واقعی باشند یا خیر. خواهیم دید بازگشتی در کار است یا نه. لغو شدن شام کریسمس میلان؟ با گتوزو و میرابلی در این خصوص صحبت کردیم. فضای خوبی برای جشن گرفتن نبود، پس بهترین کار را تمرین کردم دانستیم. باید بدانیم از این شرایط چگونه خارج خواهیم شد. همه چیز را بررسی و تحلیل کنیم. باختی همچون باخت به هلاس ورونا، نباید دوباره اتفاق بیفتد. کریسمس عجیبی است، از آن هایی که سختی زیادی می طلبد. به همین دلیل وارد دوره تمرینی فشرده شدیم.

در ادامه، فاسونه در خصوص سن سیرو و فیرپلی مالی تصریح کرد:

با تمام احترام به کسانی که تصمیم گرفتند پیشنهاد ما را رد کنند، باید بگویم، این تصمیم بسیار سیاسی بود. رئیس جدید یوفا، فردی است که اعمال محدودیت را راهی درست برای پیشروی می داند. توافق داطلبانه، چیزی بود که حتی قبل از سفرین وجود داشت و ما اولین تیمی بود که درخواست چنین چیزی را داشتیم. باشگاه مثل ما و چند باشگاه دیگر که سرمایه گذاری کرده اند، از دید آن ها جایگاه مثبت و واضحی ندارند. آن ها می خواهند به خاطر سه فصل قبل محدودیت هایی اعمال کنند، آن هم وقتی که اصلا در آن زمان، باشگاه در اختیار ما نبود! این تصمیم بسیار تلخ و بد بود. متاسفم که رسانه ها به موضوع اصلی توجه نمی کنند. ما برنامه داریم، موضوع رد کردن یوفا نیست. همه چیز برنامه ریزی شده است. 

نبودن نام لی یونگ هونگ در بین ثروتمندترین مردان چین و شک و شبهه در خصوص دارایی های او که توسط نیویورک تایمز و ایل سوله و بلومبرگ منتشر شد.

 فکر نمی کنم بتوانیم طبیعت لی یونگ هونگ را تغییر دهیم. از دیوید هان لی خواستم که جلسه ای برگزار کند تا با تشریح برنامه ها، توجهات را از مدیریت دور کند. آن ها از ارائه هرگونه جزئیاتی که برای ایتالیایی ها، فهم موضوع را راحت کند، خودداری می کنند. ما عادت کرده ایم کار ها را متفاوت پیش ببریم. فلسفه آن ها با ما فرق دارد و این مرا در مرکز توجه قرار می دهد، چون مجبور می شوم رفتارهای شان را توجیه کنم.

سن سیرو؟

 سن سیرو ورزشگاه فوق العاده ای است؛ یک نماد و مایه افتخار تمام میلانی هاست. اما بدین معنی نیست که در فوتبال مدرن قرار نداریم. ورزشگاه ها نقشی اساسی در مدیریت باشگاه دارند. سن سیرو، فعلا به ما اجازه درآمد زایی نمی دهد. باید شرایط را در نظر بگیریم و سپس تصمیم بگیریم که در سن سیرو خواهیم ماند یا ورزشگاه جدیدی خواهیم ساخت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم