Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نیروهای امنیتی کردستان عراق عصر روز سه شنبه با حمله به دفتر شبکه تلویزیونی ان.آر.تی که منتقد بارزانی هاست، تجهیزات فنی آن را درهم شکسته و پخش برنامه های این شبکه را متوقف کردند.

نیروهای امنیتی همچنین کارکنان این شبکه کردی را در سالنی محبوس کردند که تا زمان مخابره خبر ادامه دارد.

این شبکه تلویزیونی یکی از شبکه های منتقد در کردستان عراق است که اعتراضات اخیر مردم منطقه را بصورت زنده پوشش می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال متوقف کردن برنامه های این شبکه خبری شمار زیادی از مردم شهر سلیمانیه با حضور در مقابل دفتر این رسانه از آن حمایت کرده و علیه تشکیلات کردستان عراق شعار دادند.

همزمان روز سه شنبه تیم های خبری این شبکه در شهرهای مختلف کردستان عراق که سرگرم پوشش اعتراضات بودند مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفته و شماری از این روزنامه نگاران دستگیر شدند.

مقامات عراقی از جمله چند نماینده پارلمان و نیز حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز خواستار احترام به حق اعتراض و تجمع مردم کردستان عراق شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن