Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود سیفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی هدف از اجرای این طرح را افزایش امنیت و آرامش در محله ها و تقویت پیوند عاطفی مردم با بسیج خواند و افزود: این طرح به صورت منسجم و متناسب با نیاز کلیبر و روستاهای تابعه با حضور متمرکز بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این گشت ها بزودی در تمامی پایگاه های شهری و روستایی سپاه کلیبر برگزار و تا پایان سال در چندین روستا و محله های شهرستان  انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی ایجاد امنیت و ثبات برای رضایت‌مندی بیش از پیش مردم را از دیگر اهداف این گشت دانست و اظهارداشت: بسیج حرکت بزرگی است که برای مقابله با دشمن ایجاد شد و از ابتدا این هدف را دنبال کرد و این نیروی خودجوش و مردمی هم‌چون سایر نیروهای نظامی، در هر زمان و مکان و تحت هر شرایطی در خدمت مردم و انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان حاضر در گشت های عملیاتی محله محور در صورت مشاهد جرائم مشهود و با هماهنگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه اقدام خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین

در طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌ها از خدمات مشاوره تا بهداشت و درمان و اقدامات خیرخواهانه با هدف کاهش یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه ارائه می‌شود.

­در این طرح، پلیس اقدام به آموزش به مردم خواهد کرد و همچنین از ظرفیت خود مردم برای آموزش استفاده می‌کند تا مردم برای حل مشکلاتشان مشارکت کنند.

 طرح همیاران آرامش اجتماعی قرار است در ۹ منطقه کم برخوردار استان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین