Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی جوانان و مربی پرسپولیس از سوی AFC جریمه شدند.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای مسابقه‌های بین‌المللی برگزار شده در این قاره را اعلام کرد که نام طاها شریعتی بازیکن تیم ملی جوانان و ایگور پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز دیده می‌شود.

شریعتی به خاطر رفتار نادرست و اخراج در بازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران و فلسطین از مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال آسیا به محرومیت از دو بازی و پرداخت ۳۵۰ دلار محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شریعتی یکی از محرومیت‌های خود را سپری کرده و در نخستین بازی ملی خود در تمامی رده‌ها محروم خواهد بود.

ایگور پانادیچ دستیار کروات برانکو ایوانکوویچ نیز به دلیل رفتار خود در بازی با الهلال از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از یک بازی محروم و به پرداخت یک‌هزار دلار محکوم شده است.

شریعتی و پانادیچ ظرف مدت یک‌ماه باید جرایم مالی خود را پرداخت کنند در غیر این‌صورت AFC این دو را با محکومیت بیشتری مواجه می‌کند.

همچنین این آراء در پرونده هر دو نفر ثبت می‌شود و در صورت تکرار AFC برخورد شدیدتری را با آن‌ها انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال