Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ بازیکن استقلال به طور قطع به بازی با ایران جوان نخواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شفر امیدوار بود با به تعویق افتادن بازی استقلال بتواند از مصدومان تیمش استفاده کند اما جابر انصاری دیروز هم شرایط حضور در تمرین گروهی را نداشت تا مشخص شود به طور قطع به بازی با ایران جوان نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده هم امروز در کیلینک باشگاه فزیوتراپی کرد تا مشخص شود به طور قطع به بازی با ایران جوان نخواهد رسید. البته امکان رسیدن فرشید باقری به این بازی زیاد است و ممکن است استقلال بتواند از دو بازیکن جدید خود که محسن کریمی و برزای هستند هم استفاده کند در نتیجه بازی به تعویق افتاده به سود استقلال شد.

شفر به شدت خواستار استفاده از این دو بازیکن در تیمش است حال با باز شدن پنجره نقل و انتقالات شفر به تیم رویایی اش دست یافته است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)