Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت: منظور سخن رئیس جمهور که گفته اند، مجموع قیمت بنزین و گازوئیل از نصف قیمت جهانی آنها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد، یعنی قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن نامدار زنگنه با اشاره به ابهاماتی که درباره سخنان رئیس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، گفت: اگر قیمت بنزین را یک هزار تومان و گازوئیل را ۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای ۴ هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: ما پیشنهاد قیمت نمی‌دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن قیمت‌های ۱۵۰۰ و ۴۰۰ تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری‌ها گفت: این قیمت‌ها را من هم شنیده ام، اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده همه چیز را باید شایعه دانست.
زنگنه درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه‌های مختلفی را مطرح کردیم و هر نوعی که تصمیم گیری شود آماده اجرا هستیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟