Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عصمتی پور،معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یک تن و 100 کیلوگرم زعفران به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شد که از این مقدار 385 کیلوگرم از زعفران خریداری شده از کشاورزان در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 40 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، افزود: جای نگرانی برای مردم وجود ندارد و با توجه به تاریخ تحویل و تعیین عیار و کیفیت زعفران پول به کشاورزان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: زعفران پس از تحویل به مراکز خرید برای تعیین عیار و کیفیت زعفران، به آزمایشگاه ها ارسال و پس از تعیین درجه کیفیت، قیمت آن مشخص می شود.

عصمتی پور افزود: با توجه به عیار و کیفیت زعفران قیمت خرید آن از 4 میلیون و 300 هزار تومان تا5 میلیون و 400 هزار تومان متفاوت است.

وی گفت: خرید توافقی زعفرانی با هدف حمایت از کشاورزان در استان ادامه دارد و مردم می توانند زعفران مازاد خود را به مراکز خرید تعاون روستایی تحویل دهند.
انتهای پیام/ب


پرداخت 40 درصد مطالبات کشاورزان در زمینه زعفران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • امدادرسانی به ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد