Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:49:12 GMT

کسب و کار تبلیغاتی در کره ماه توسط ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۰۲۶

کسب و کار تبلیغاتی در کره ماه توسط ژاپن

رکنا:تا سال 2020 ژاپن قصد دارد در ماه بیلبورد تبلیغاتی نصب کند و کسب و کاری در این زمینه راه اندازی کند.

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری ۹۰ میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند.به گزارش دیجیتال ترندز، استارت آپ ژاپنی iSpace Technologies Inc قصد دارد ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند تا بیلبوردهای تبلیغاتی با فناوری بالا برای نصب در ماه بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا این شرکت قصد دارد تا ۲۰۱۹ میلادی فضاپیمایی را به مدار ماه بفرستد، در سفر سال بعد در ماه فرود بیاید و سپس زیربنای لازم برای یک کسب و کار تبلیغاتی در ماه را ایجاد کند.

سرمایه ۹۰ میلیون دلاری هزینه های دو سفر فضایی در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را پوشش می دهد. پس از فرود فضاپیمای iSpace به طور ایمن روی ماه نیز بیلبورد تبلیغاتی راه اندازی و به شرکت های مختلف اجاره داده می شود.

تاکشی هاکامادا مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید: باید اقتصادی در فضا ایجاد کرد تا بتوان در ستارگان زندگی کرد. این درحالی است که شرکت های بزرگی با قصد سهیم شدن در اقتصاد ماه، در iSpace سرمایه گذاری کرده اند.

تا به حال شرکت های هواپیمایی ژاپن، TV network Tokyo Broadcasting System Holding، Innovation Network Corp. of Japan و بانک توسعه ژاپن در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند.البته iSpace قصد دارد علاوه بر احداث بیلبورد در ماه، از ۲۰۲۱ میلادی جستجو برای آب را هم در ماه آغاز کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟