Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی و تبریز با حضور امام جمعه این شهر در واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، دکتر علی مهری زاد (گروه علوم پایه )، دکتر حسن رسولی (گروه فنی و مهندسی)، دکتر زهره سیفوری (گروه علوم انسانی)، دکتر یونس انزابی(گروه دامپزشکی) و دکتر نارملا آصفی (گروه کشاورزی ) به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر یحیی ابراهیم نژاد (واحد شبستر)، دکتر جمال بیگی (واحد مراغه) دکتر عیسی کریم زاده (واحد بناب ) دکتر سعید ابراهیمی (واحد اهر) و دکتر سامان مهدوی (واحد مراغه) نیز به عنوان پژوهشگران برتر واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از دکتر افشین جوادی مدیر مسئول مجله بهداشت مواد غذایی واحد تبریز، دکتر آرش رنجبران و دکتر محمد شکری به عنوان دفاترارتباط با صنعت فعال استان در نمایشگاه ربع رشیدی و دکتر یوسف زندی به عنوان هیات علمی فن آور برتر و مهندس بهنام عاقلی به عنوان واحد فنآور برتر و مهندس رحیم بابازاده به عنوان دانشجوی فن آور برتر تجلیل شد.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی تبریز در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی