Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: قرار است پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا سه ماه آینده به صورت پایلوت در تعدادی از شهر‌ها اجرایی شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، مرتضی ضامنی، سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در این باره اظهار کرد: موضوع پرداخت الکترونیکی کرایه در چند سال گذشته در تهران و اصفهان به اجرا در آمد اما با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکسیرانان در اصفهان برای تجهیز ماشین به دستگاه برای پرداخت غیر نقدی باید 4 میلیون تومان هزینه می کردند که این موضوع باعث شد تا رانندگان کرایه نقدی دریافت کنند چرا که این دستگاه بار مالی زیادی داشت و از سوی دیگر در درآمد رانندگان تغییری ایجاد نمی کرد.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: قرار است از سه روش کارت شهروندی، شبکه شتاب و بارکدخوان برای پرداخت غیر نقدی کرایه در تاکسی ها، استفاده کرد که در جریان بررسی و فراهم کردن امکانات آن هستیم.

وی با بیان اینکه اجرایی کردن پرداخت غیرنقدی به صورت جزیره‌ای در گذشته کارایی نداشته است، ادامه داد:مشوق‌هایی را برای اجرایی کردن پرداخت غیرنقدی کرایه تاکسی در نظر می‌گیریم تا تاکسیرانان ترغیب به استفاده از آن شوند.

ضامنی با تاکید بر اینکه برای کسانی که بیشترین تراکنش را دارند جوایز ویژه‌ای در نظر می گیریم، افزود: در نظر داریم هزینه‌ای از تاکسیرانان در قبال تجهیز تاکسی‌ها به این دستگاه‌ها برای پرداخت غیر نقدی دریافت نکنیم.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پایان بیان کرد: قرار است پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا سه ماه آینده به صورت پایلوت در تعدادی از شهر‌ها اجرایی شود و پس از آن در سراسر کشور به اجرا در آید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد