Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان از اعلام فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در سه بخش شعر، خوشنویسی و عکس در بین کانون های مساجد استان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در راستای ترویج فرهنگ عظیم عاشورایی و ارزش های اصیل اسلامی به همت ستاد عالی کانون های مساجدکشور و با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ترویج، شناساندن و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا را از اهداف این سوگواره دانست و ادامه داد: شناسایی و ارتقای کیفی و کمی هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تولید آثار ارزشمند ادبی و هنری در حوزه فرهنگ و عظمت عاشورا، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر اهداف این سوگواره است.

 

گلباغی، با بیان اینکه این سوگواره در سه بخش برگزار می شود تصریح کرد: بخش شعر شامل شهرهای کلاسیک و آزاد، بخش خوشنویسی شامل شکسته و نستعلیق و عکس از بخش‌های این سوگواره است.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان بدون محدودیت و شرط سنی می توانند در هر کدام از بخش های جشنواره شرکت کنند، اضافه کرد: دبیرخانه سوگواره به صاحبان آثار راه یافته به مرحله نهائی ٬لوح تقدیر و به نفرات برتر و برگزیدگان لوح تقدیرو تندیس سوگواره و جوایز نقدی و نفیسی اهدا می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اذعان کرد: ۲ دی  آخرین مهلت ارسال آثاربه این جشنواره است و مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ دی در استان خوزستان برگزار می شود.

 

گلباغی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره، باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پستی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ارسال و یا به آدرس اینترنتی delneveshte.ashura@gmail.com ارسال کنند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان