Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها نهایت تلاش خودشان را برای کسب سهمیه آسیا به کار خواهند گرفت.

عبدالله کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد فولاد در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما در شروع بازی‌ها کمی با مشکل مواجه شدیم، چون تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند و همین موضوع تا حدودی به تیم آسیب زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اما شرایط فولاد بهتر شد و خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی بگیریم. ما خوب امتیاز جمع کردیم و امیدوارم این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان چقدر برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد، تصریح کرد: فوتبال حساب و کتاب ندارد، بنابراین ما از حالا در مورد کسب سهمیه آسیا صحبت نمی‌کنیم. مطمئناً در نیم‌فصل دوم شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند و نتیجه‌گرفتن سخت‌تر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: ما می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم و تلاش می‌کنیم تا این نتایج خوب را ادامه بدهیم. مطمئناً نهایت تلاش‌مان را به خرج خواهیم داد تا بتوانیم امسال سهمیه آسیا را بگیریم. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

کرمی در مورد کارکردن با سیداکبر پورموسوی گفت: پورموسوی مربی بسیار خوبی است. او شخصیت مثبتی دارد و به جوان‌ها بها می‌دهد تا خودشان را نشان دهند. کار کردن با پورموسوی راحت است، چون او به بازیکنان استرس نمی‌دهد. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی، فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 موضوعات مرتبط سیداکبر پورموسوی فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.


کد خبر 849404 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود