Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  جماران،  به نقل از پایگاه خبری العهد، سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در جلسه کابینه در بیروت گفت: یک مسئله ملی بزرگ پیش روی دولت است و آن برگزاری انتخابات پارلمانی براساس قانون جدید نسبی است. همانطور که همگان می‌دانند این قانون بعد از مذاکرات طولانی به دست آمد و نتیجه توافق میان گروه‌های مختلف دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: درباره موضوع انتخابات باید بگویم که ما به عقب بازنمی‌گردیم. انتخابات در موعد تعیین شده از سوی وزارت کشور برگزار خواهد شد. ما به شکل جدی روی این مسئله حساب بازکرده‌ایم که فرصتی برای روند انتخابات شفاف وجود داشته باشد که کشور را به یک مسیر دموکراسی جدید منتقل کند.

حریری افزود: دولت امسال با چالش‌های زیادی مواجه شد و از بحران‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی زیادی عبور کرد اما این مسئله به این معنا نیست که دولت دستاوردی محقق نکرده است. دولت دستاوردهای بزرگی محقق کرد که آخرین آن مربوط به بخش نفت بود.

وی گفت: از تصویب قانون انتخابات گرفته تا انتصاب‌های دیپلماتیک و اداری و تشکلات قضایی و ازسرگیری فعالیت در شورای اقتصادی اجتماعی و پیروزی‌های ارتش بر تروریسم، من بسیار افتخار می‌کنم که با کابینه‌ای کار کردم که خود را در خدمت لبنان و لبنانی‌ها قرار داد و تصمیم تاریخی با خویشتن‌داری در برابر مشکلات منطقه گرفت. توافقی که میان تمامی طرف‌ها حاصل شد دستاوردهای زیادی را به دنبال داشت.

قرار است انتخابات پارلمانی لبنان ششم مه برگزار شود.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت